16.01.2007

Bunca işimin arasinda bi de sizle mi ugrasicam!

Akla hayale gelmeyecek paralarla elbiseler, müveherler, saç makyaj, ama sonuca bak. susiym dedim ama nereye kadar!

Sonunda dayanamadim, iki dakkada sorunlari hallettim. Aman karisiklik olmasin, fotograflar instyle.com'dan. Soldakiler orijinal, sagdakiler benim minik önerilerimdir.

Sheryl, tatlim. Biliyoruz, kötü bi hastalik atlattin, sevgilin de seni yanliz birakti ama artik gecmiste kaldi bunlar. Bu hastalikli gorunum niye? Kabul et, sen sarisin diilsin ve sana sari degil, kizil yakisiyor! Biraz daha allik lutfen!















Toni, tatlim. Yani o koca kafa ve agizla, bu saclar oldu mu simdi? Muriel'in dugunu filmini yuz kere izlemisimdir, severim seni. Sisman halini bilirim. Ama, i-ih olmamis. Ya saclari uzat, dolgunlastir, ya da uzatmaya vaktin yoksa hareket kat biraz. Hareketi kısa saça puslu göz makyaji uygulansın. Pembe ruj cok basit, lutfen yaa! Ya Oya Basar'a benzemek uzeresin ama yaa!











Beyonce, sekerim. Esmersin falansin filansin da. Bu ne hal? Ne bicim elbise ne bicim renk o oyle, gosteris meraklisimiyiz sekerim ya. Asil ol biraz asil! Siyah giy sekerim ve dekolteye abartmadan biraz parlak taslar serpistirelim ve siyah rengi tamamlamak icin kirmizi ruj sur. Of ya of.. kime diyorum?















Ve iste mukemmel sac, iste mukemmel makyaj. Fazla soze gerek yok! ( götürdün tabi oscardan paralari.. ooh..)

























3 yorum:

denis dedi ki...

evet beyonce yi begendim, siyah daha güzel olmus, image maker olarak seni almalı.
S.crow, sarı saçı yeni denemişti, hevesi kursagında kaldı :)

Adsız dedi ki...

çok başarılı buldum önerilerini. acaba bizim için de birkaç önerin var mıdır?:) hani ne biliyim kısa saç olmadı güzelim diyorsan vallahi uzatıcam, ya da ne biliyim biraz renk mi katsam olaya, ya da ya da...
defne

bembi dedi ki...

tesekkur ederim, zevkle :) gonder foto hemen yapalim bisiler. sac makyaj. birlikte de deneriz pek eglenceli oluyoor :)