11.01.2007

Evet evet, hemen gittim aldim!

Uzun süredir belimde sorun var. Arasıra doktora gidip "yüzmelisin" "yürümelisin" "ilaç içip ağrıları kesmelisin" vaadlerini dinliyorum, üzerine de bi güzel para veriyorum. Dün gece sol omzuma giren ağrı o kadar ani ve ağır oldu ki omzum çıktı sandım. Sabaha geçmediği gibi, sağ omzumdan da KÜÜÜÜTT diye bir ses geldi.

Gittim aldım;
































Bu zaten vardı;
















Sevgili Melikenin moral vermesinin ardından bu cd sayesinde yogaya başladım (denemez ama en azindan bi kere denedim) O'nun da söylediği gibi kadının konuşması bi tuhaf. Niye böyle konuşuyor diye düşünürken hareketleri kaçırıyosun. Zaten "yavaaşşcaaaaa... yereee... uzaniyoruuzzzz.... veee.... bacaklarimiiiizzzzz...." derken gerildim ben. ya sana mi bakicam, yere mi uzanicam. neyse cabuk soyle de harekete gecelim. Nemo filmindeki Dolly'nin balina taklidi gibi :)

Yine de Tugba Ozay (şahsen kendisinden pek haz etmem) fitness cdsini görüp haber veren olursa cok sevinirim. 4 kilo vermiştim o cd ile, ama kaybettim. Yani cdyi. Kilolari geri aldim merak etmeyin. Üstelik eğlenceli ve kolaydi da hareketleri.. tamam alisinca kolay.. ilk seferlerde gozler disari firlayacak gibi oluyo yer yer...






Hiç yorum yok: