19.01.2007

Zerafet falan filan










Çook tatlı bi arkadaşımla öğlen sohbeti sirasinda konuşurken zerafet, elbiseler, kirmizi ayakkabi, golden globes derken söz sarı elbiselere ve Michelle Willams'a geldi. Ben bu elbise, takı vs pek beğenmiştim. Şöyle bi göz gönül açılsın dedim. pek hoş...





3 yorum:

elma dedi ki...

ohooo ohoohoo elmas gerdanlik zaten baslibasina zerafet, falan, filani halletmis bence arkidisim bembiicaan:):):)

:o) ZLEM dedi ki...

Dawson's Creek'ten sonra kendisi epey yol katetmiş canım...
Heath Ledger'ın da faydası olmuştur illaki bu değişimde.
Bu sene için de 25 Şubat'ı 4 gözle bekliyoruz ama yanlış anlaşılmasın kim ne takmış ne giymişten öte bir bekleyiş benimkisi :-P
! Bu arada belirtmeden edemiycem, pek bi gururlandım :)

bembi dedi ki...

valla o kadar elmasi kim taksa zarafet falan filan tam olur di mi ama elmacim :) sen bi 's' alsan yeter zaten =:P igrencim!

ozlemcim, dawson's creek'te hic sevmezdim bu kadini. demek ki rolun iyi yapiyomus! :) sonradan pek sempati duyar oldum. gelsin odul torenleri, biz haziriz, bunlar hayatin renkleri. ama gurur ne icin ben onu kacirdim :)