26.02.2007

Olmamış olmamış olmamış!

Yine bunca işin arasında sizle uğraşıyorum bayanlar. Yoğun istek üzerine Oscar törenindeki hanımların görüntülerini geliyor şimdi de. Ama bu sefer görsel müdelhale edemiycem, deymez.. Zaten ödül törenini bile izlemedim :P

İster Zac Posen olsun, ister Armani. ben beğenmedim. Önce rüküşler;









1 - Ya bu ne öyle babannenin gelinliğinden bozma elbise gibi Kirsten? İlk kez bi törene gelmiş gibi sırıtmalar.. anlamıyorum ki!?
2 - Aman tanrım.. e içinden görünen ne öyle Givinit? peki o saçlar.. inanamıyorum sana kezban yaa..
3 - Sonradan görmesin Beyonce sonradan görmee.. o kadar zenginsin güzelsin, nie bu kadar dombilisin bunu da anlamadım gitti..
4 - Jessicaa, jessicaa.. taş gibisin ama o elbise? heralde modacına gidip "hiç giyilmemiş bi renk olsun, herkesin gözüne batayim, mümkünse içine de bişi giymiyim, göğüsler fora olsun" demişsin?!
5 - Sevgili Megi, henüz gösteriş adımları atılan o kırmız halıdan geçmemişken, elbisenin kırış kırışlığı ne ya? kaç para verdin sen ona cicim? hiç öğrenemiyolar bu işi ya..

ve gecenin bana göre en şıkı! Reese Witherspoon. Fazla söze gerek yok...

4 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sana katılıyorum,olmamış ben zaten bu gavur milletini pek bi zevksiz bulurum(yani bazılarını canım)Bizim Türk modacılarından yardım alsalarmışda görselermiş...daha çok söylüyeceğim var da okula gitmem lazım çocuklarım beni bekler:)))

elma dedi ki...

amaa Bengiiii:):) Kristen olmus gibi geldi bana yaaa! Israr etsem??:D Ozledim seni bu arada..

bembi dedi ki...

periliköşk, işin tuhafı, biz beğenmiyoruz ama bu elbiselere saça makyaja tonla para veriliyor, en ii modacilar giydiriyor. cemil ipekçi giydirse böyle mi olurdu hihi :o)

elmaşekerim! sen olmuş diyosan olmuştur! bize laf düşmeeez :D tempo tutuyorum, kristin! kristin! kristin! ben de özledim.. ne zaman sabahlıyoruz msndee? :D

wedding dresses dedi ki...

Thanks for sharing this with all of us. Every girl has her most beautiful moment in the life just when you wear your own wedding dresses in your wedding.You can visit our wedding dress shop.Cheap wedding dresses have good quality. You can find ball gown wedding dresses,mother of the bride dresses,mermaid wedding dresses,flower girl dresses,strapless wedding dresses,a line wedding dresses,plus size wedding dresses,column wedding dresses,beach wedding dresses,empire wedding dresses,tea length wedding dresses,bridesmaid dresses,cocktail dresses,evening dresses,prom dresses your dream. Get your wedding dress in our bridal shop. Finally,I hope you have a happy wedding.