24.04.2007

Pikaçu

Cumhuriyetin en üst noktası artık kimlere aittir görmek gerekir. Anayasayı parmak ucunda döndürebileceklerini düşünmekteler. Malum partiden ha X kişisi, ha Z kişisi cumhurbaşkanı adayı olmuş, farkeden birşey yoktur. Bu insanların geçmişleri unutulmamalıdır. Zaten bu ne biçim demokrasi anlayışıdır ki son ana kadar isim saklanmıştır. Bu meclis halkın çoğunluğunu temsil etmemektedir, seçtiği cumhurbaşkanı neyi temsil edecektir?

Bu belki ulaşabilecekleri son noktadır. Fakat bunun bir son değil, atağa geçen bir hareket, yeni bir başlangıç olacağına, 14 Nisan mitinginin de bunun ilk temsili olduğuna inanıyorum. Mecliste "kıskananlar çatlasın sloganı attılar". Allah sonumuzu hayretsin. Allah hepsinin mustehakını versin.

6 yorum:

dnz dedi ki...

Kim kıskanacak da çatlayacak? aday, adaylığından habersizken, karşısında rakip yokken, kim kıskanacak. Mahalle mi orası? Meclisin içi... Ha, belki adı geçen diğer kişiler için soylemişlerdir.. Onlar kıskanıyorsa çatlasınlar diye.. olabilir tabi... Yoksa kendin pişir, kendin ye.. Hayırlı olsun, Allah utandırmasın.

gözde dedi ki...

Bence Erdoğan'ın adaylığından iyidir Gül'ün adaylığı.Olumlu buluyorum..Yalnız Deniz Baykal'ın açıklamalarını giderek daha ürkütücü bulmaya başlıyorum.Adam gibi bir muhalefet yok şu ülkede.Rejim tehdit altında karmaşa ve kargaşası yaratılmaya çalışılıyor..Biraz aklı selim olmak gerekir..Bakalım göreceğiz,daha neler bekliyor bizi..

begumgum dedi ki...

Bence Gul'un Erdogan'dan hicbir farki yok,sonucta O'nun piyonu.Maalesef cok kotu bir yola girmis durumdayiz ama buna cok once girdik,iktidara gelirken bu ampuller.Bu saatten sonra olmasi gereken,sagduyulu olup,kotunun iyisini kabul etmek zorunda olmadigimizi haykirmak.Allah sonumuzu hayir etsin.Adamlar resmen mahalle kahvesi gibi tezahurat yaptilar Meclis'te..

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ben de A.Gül'ün bir farkı olmadığını düşünüyorum,bekleyin görün dediklerinde de gerçekten iyi birşeyler çıkacak zannettim,ANKARA'daki kalabalığın onlara birşeyler ifade ettiğini utandıklarını falan düşündüm,yanılmışım...

gözde dedi ki...

Bugün Zülfü Livaneli çok güzel bir açıklama yapmış.."Tüm gücün (çankaya,hükümet,meclis)AKP de olması demokrasi açısından endişe verici ama bunun suçlusu onlar mı?"demiş.."Bunun bir sorumlusu da karşılarında adam gibi bir sol parti olmamasından kaynaklanıyor.".demiş..Bende aynen katılıyorum..Tek taraflı bakmamak lazım bence..

dnz dedi ki...

Gözde'nin bahsettiği gibi, yani Livanelinin dedikleri kesinlikle doğru. Bugün CHP'nin yaptığı en büyük iş, evimizin neredeyse karşısında olan devasa bir şatoyu andıran, geceleri elektrik canavarı görüntüsündeki abartılı genel merkez binasını inşaa etmektir. Her işimizde şaaşaa, her adamda koltuk sevdası. Birleşmeye yanaşmazlar. Ferhan Şensoy ne demiş:"Derya Baykal'dan kurtuldum, Deniz Baykal'dan kurtulamadım."