27.04.2007

Caroly Neroehm

Caroly Neroehm özel günler için süsleme ve dekorasyon yapan bir marka. Dizi dizi kitapları da var. Belki hediye paketlerini özenle yapmayı sevenler için birer örnek olur düşüncesi ile seçtim.





















Paketlere ve süslemelere deniz kabuğu koymaktan umarım artık vazgeçerler. Kendi nikahım için lavanta kesesi seçerken kadıncağız "ama bunlar çok şık, çok satılıyor" derken ben de dehşet içinde kadına bakıp, bunun ne kadar yanlış bir şey olduğunu anlatmaya çalıştıysam da söylediklerim onun için bir anlam ifade etmemişti. :/

2 yorum:

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

hediye paketi süslemek çok önemlidir benim için,özenle ve zevkle hazırlarım,kurdeleler janjanlı kağıtlar her zaman elimin altındadır,kadına neye kızdın anlayamadım...

bembi dedi ki...

doğanın bir parçası onlar ve paketlerde kullanıp çöpe atıyorlar :) bana göre bunun kürkten pek bir farkı yok. çok anlamsız geliyor bana doğadan topluca koparılıp süslemelerde kullanılması. kadına kızmadım zaten izah etmeye çalıştım ama o naapsin benim gibi bi deliyi karşısında görünce :)