14.05.2007

Bilekliklerim :)

Bunlar da benim kendi kendime yapıp armağan ettiğim bilekliklerim;

14 yorum:

Adsız dedi ki...

sakıncası yoksa bu güzel taşları nereden bulduğunuzu sorabilir miyim?

derya

bembi dedi ki...

tabii ki derya, neden sakıncası olsun ki :)) ankara, izmir caddesinde sanırım menekşe sokakta ve civarında birkaç boncukcu var. tek bir yerden değil ama oralardan almıştım :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bembici çok cici bunlar eline sağlık....renkler süper...

bembi dedi ki...

renklere ben de bayıldım periliköşkcüm :) aslında kolye olacaklardı ama yazın bileklik de güzel oluyo diye dayanamadım böyle yaptım :)

Adsız dedi ki...

teşekkür ederim:)

derya

fikriminincegülü dedi ki...

Ellerine sağlık.. genetik bu genetik.:)

teyzenteyfik dedi ki...

Merhaba,
eline saglik, oldukca güzeller. Halhal da güzel olur bu boncuklardan yaz icin.

bembi dedi ki...

derya rica ederim :))

fikrimincim teşekkür ederim. çok komiksin sen yaa :))

merhaba teyzenteyfik :) haklısın halhal da güzel fikir! :))

DNZ dedi ki...

ellllerine sağlık :) güle güle kullan.. beyaz tişörtle tam süper olur (aaay ben de kullandım sonunda) :))

bembi dedi ki...

senin kolyelerinin yanında lafı olmaz :)

Bilun dedi ki...

Bengi ellerine sağlık, müthişler; renkleri çok güzel!! Güle güle kullan :)

bembi dedi ki...

teşekkür ederim bilun :))

begumgum dedi ki...

ay bunlar cok seker olmus..hemen bir de kolyesini yapmalisin bence,renklere bayildim.gule gule kullan :)

bembi dedi ki...

begümcüm sana da yapmamı istersen yaparım :)) aldığım boncuklar bunlardı. ama tabi senin bilekliğin hiçbirine benzemez! :D(söyleye söyleye başına bi iş getirecem şu bilekliğinin!)