29.05.2007

Charlotte Gainsbourg

Jane Birkin ve Serge Gainsbourg'ün kızı olan Charlotte Gainsbourg'ı ilk olarak Jane Eyre filminde izleyip hayran kalmıştım. Hayatımda gördüğüm en uzun boyunlu insan. Çoook çok zarif ve bana göre en güzel kadınlardan biri. Gerard Dare yüzü olarak gördükce mutlu oluyorum! O'nunla çalışmaktan vazgeçmesinler! Bu sabah Serge Gainsbourg dinliyordum ki tesadüfen öğrendim, Charlotte Gainsbourg de albüm çıkarmış. Dingin birşeyler dinlemek isteyenlere tafsiye ederim. Bu da videosu.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

albüm çok güzel. benim de listemde sürekli dinliyorum. genetik mirasına hiç ihanet etmemiş çok yetenekli bir kadın. yalnız bir röportajında okudum "kardeşim güzel anneme çekmiş, ben babama, o kadar güzel olmadığımın farkındayım" demeye getirmiş. çok kişilikli bir güzelliği var oysa ki yaptıklarıyla parlıyor.

sevgiler

derya

bembi dedi ki...

Lou Doillon mu daha güzelmiş Derya? vallahi ikisi de süper karizmatikler! ikisi de çok güzeller! ikisine de hayranım! albüm bende yok :((