23.05.2007

Erüst

Bir markayı beğendim mi değiştiremiyorum ben. Erüst'ün hazır salatalarına bayılıyorum! En çok Akdeniz salatasını alıyorum ve en çok da acı radika, kuzu kulağı, hardal otu, polorosso.. bi saniye sanırım hepsini seviyorum :)) Güzel bir web sitesi hazırlamışlar. Otların faydalarını da öğrenebiliyorsunuz. Benim marketlerde görmediğim bir çok ürünleri varmış. Umarım tümünü marketlerde bulabiliriz.











Bir de benim önem verdiğim bir konu, malum, kalite belgeleri :) ISO 9001-2000, HACCP belgeleri de varmış. Son günlerde beni mutlu eden markalardan birisi de Erüst oldu :)

9 yorum:

shopkolik dedi ki...

aaa super ya! ben bayiliyorum boyle hazir isi seylere. bi torba aliyosun. uzerine bir tane avacado dogruyosun. sirke limon...mmmmm :D

bembi dedi ki...

ama zeytinyağsız yapamam ki! :) bir de başka bir tarif, bunu ankuva macellan'da leydi salata yiyen kızlar bilirler :) beyaz peynir parçaları, nar ekşisi ve ceviz ekleyerek süper oluyor. tabi sırrı marul yerine roka istemek ;) daphne'den bize bulaşmıştı

shopkolik dedi ki...

inanmiyorum ya...canim salata istedi...zaten neyin icine ceviz koyarsan ben yerim!

DNZ dedi ki...

eskiden komik geliyodu "ay salatayı da mı hazır alacas" diye, ama şimdi hepimiz kullanıyoruz. özellikle minnacık havuçları çok şirin :) genetiğiyle oynanmamışsa tabi :o.. ben onları kıtır kıtır yemeyi seviyorum..

bething* dedi ki...

super pratik..bende cok seviyorum..

aqua dedi ki...

erüs un akdenızını bende cok alırdım ama artık bızım mıgrosa gelmıyor :(

Aslı dedi ki...

Hmm, ben cevizli ve tulum peynirli roka salatasına bayılırım, ama ne yazık ki onun hazırı yok.

Bir de aşağıdaki yastıklara bayıldım, ev tekstilindeki bu akım daha süreceğe benziyor, iyi de oluyor.

Adsız dedi ki...

Merhaba,

Sitenizi tesadufen internette buldum. Anne ve anne adaylarina ozel bir sitemiz var" http://www.gebelikveannelik.com/ sitemizde forumda mevcut amacimiz guzel paylasimlarda bulunmak sizde bizi sitenizden link vererek desteklerseniz bizi cok sevindirirsiniz.

Tesekkurler, Iyi Gunler
www.gebelikveannelik.com

bembi dedi ki...

bir de kayısının içine ceviz koyanlar var shopkolikcim :) ceviz demişken o da süperdir!

yakında kıtır kıtır havuç hapları yeriz heralde dnz :) su olmadığına göre.. hapların geni olmadığına göre, sorun olmaz sanırım :) az kaldı ona da..

bethingcim, pratik gerçekten :)

aqua ben olsam hemen mail atar sorardım :) dayanamıyorum! hatta erusta teşekkür maili yazmıştım ürünleri süper diye, bak hala cevap gelmedi :)

aslı nolcak peynir ceviz ekleyiveririz aşkolsun :))
yastıkları ben de çok sevdim. çok sevimli :)

merhaba anonim, yer veririz tabii, hatta siz kendi kendinize yer verdiniz bile :)) görüşmek üzere!