9.05.2007

Şık mı Rüküş mü?

Merak ediyorum, sizce bu ayakkabılar şık mı rüküş mü?

14 yorum:

begumgum dedi ki...

yani cok bayildigimi soyleyemicem.Ben ki karisik seven bir insanim ama bunlar biraz olmamis sanki,benim tarzim degil en azindan.Ne sik ne spor,ortasi olmaya calismis ama i-ih olmamis.

aurum dedi ki...

aslında nasıl giyilirse o havaya bürünür gibi görünüyolar, açıkcası 2, 5,6 ve 7 hoşlar..2.si uçuk ama oldukça sade bir jean (kısa) ve tek renk bir tshirtle hoş olur diye düşünüyorum..diğerleri de yine kotla motla ya da parıltılı olanlar uygun bir gece elbisesiyle hoş olabilir..kesinlikle ayakta görmeli ve uygun kıyafet seçmeli..farklı olmak isteyenler için bence tercih edilebilir..ben ayağımda denemek isterdim ...alırmıydım??bilmiyorum...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

tarz herkeste farklı ...
benim tarzım mı ?
ıh ıh ...
hele karışık renkliler acaip göz yoruyo...

dnz dedi ki...

1. sıra 3 numara ve 2. sıranın tamamı ne ile giyildiğine bağlı olarak şık olabilir. bunun dışındakileri üzerine ne giyersen giy olmaz diyor ve kendisini haftanın rüküşü ilan ediyoruz.

Sweety dedi ki...

bence hepsi hem sik hem sirin hem renkli sevdiiimm. Merak ediyorum sizce ben sikmiyim rukusmu? ??:)

Bilun Şen dedi ki...

Üst sırada ikinci; alt sırada da ilkini beğendim :) Garip bi'şey biliyorum; giymem ama beğendim :)
Belki de giyerim :P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Aslında hiçbiri kötü değil ama sanırım tarz olayı heralde ben pek giyemezdim

gizem dedi ki...

cok sIk hem de!

kurunane dedi ki...

bende şık mı rüküş mü bilemiyorum ama asla benim giyeceğim türde ayakkabılar değiller. ben hanım hanımcık olan şeyleri taşıyamam, daha spor, rahat, unisex şeyler olmalı benim giyisilerim.

haaa belki diyeceksin feminen tarzı sevmiyormusun? yooo severim yakışana çok yakışır ve beğeniyle bakarım ama aynada bakınca kendime hiç yakıştıramam.

DNZ dedi ki...

sweety sen zevkinle, saçınla, başınla giyiminle bir bütünsün. senin gibilere "tarz sahibi" denir şekerim :) gördüğüm kadarıyla durumun böyle. "grunge"ımsı bir hava sezinliyorum. bayılırım o havaya :)

"sizce" diye sorunca görüş bildirmek zorunda hissettim, blog sahibi hanımdan özür dilerim...

bembi dedi ki...

herkese cevapları için çook teşekkür ederim! :)) yorumlar almak çok eğlenceli :)) ben de

fikrimi söylemek isterim; bence hepsi biraz iddalı, sıran değiller ama uygun kıyafetle çok güzel olurlar. ben hepsini giyerdim! bence şıklar :D

bembi dedi ki...

begümgümüm anlıyorum seni :)) hiç biri tarz olarak botlarının yerini tutatmaz tabi ;)

aurumcum, haklısın, kıyafete, giyen kişiye göre değişir. çok güzel anlatmışsın zaten birlikte giyilebiliecek kıyafetleri :)

periliköşkcüm, sade giyinmiş birisinde görsen beğenirdin belki de, ama bazı kızlarımız gibi takıp takıştıranlarda güzel olmazdı tabi :))

ablacim, olmadı baştan mı diyorsun ;) vallahi alır giyersem, hatalarımı düzeltirsin artık :))

sweetycin hem şıksın hem özgün :)) ben de çok beğendim, biraz çatlak mıyız yoksa neyiz ;)

bir kere geliyoruz dünyaya ya bilun, giyelim nolcak :)) bense en çok birincisini beğenmiştim :)

zilsizzarife hoşgeldin :) giymesen bile objektif yazmışsın :) teşekkürler!

gizem, bence de şık :) ilk yorumunda çanta ve ayakkabı zevkimiz uymuyor mu yazmıştın, aklımda yanlış kalmamışsa :))

kurunanecim ben de rahat ayakakbıları severim. yaz kış spor ayakkabılarımı giyiyorum :))

dnz ne iyi yapmışsın da yazmışsın tekrar :)) tamamen katılıyorum! :*

gözde dedi ki...

Tasarım kötü olunca renk ve üstündeki desen dahi kurtaramıyor..Modeller biraz babaanne modeli...Punk tarzı olanlar rahatlıkla giyebilir,hatta onların üstünde bir anlam kazanabilir bu modeller..

Sweety dedi ki...

heheh dnzimin yaptigi yoruma!:)
Tarz sahibimiyim valla bilemyorum dnzcim ama acaiiip dengesiz bir dolabim var. Epeyce sisko olmama ragmen cesurumdur ama. Zayif olsam eminim giynmek daha eglenceli olurdu.Bu arada siz nasil giyinrsiniz dnz hanim maus modacim birde kendi tarzini tanit bizee :)) merak edyom valla.