18.05.2007

Live Earth İstanbul!

Benim için heyecan verici bir haber! 07.07.2007'de tüm dünyada farklı noktalarda gerçekleşecek olan Live Earth konserlerinin amacı, tüm dünyayı küresel ısınmaya karşı harekete geçirmek. Konserin bir ayağının da İstanbul'da gerçekleşeceği açıklandı!















Konser İstanbul dışında, Londra, New York, Sidney, Şangay, Tokyo, Johannesburg, Rio de Janeiro, Hamburg'da aynı gün gerçekleşecek. Konserlere Madonna, RHCP, Genesis, Police, Smashing Pumpkins, Beastie Boys, Jack Johnson, Black Eyed Peas ve daha fazlası katılıyor. Al Gore, Cameron Diaz, Angelina Jolie gibi ünlü isimler de destek veriyor.















İstanbul'daki konserde yer alacak isimler henüz belli değil. Bu arada konserler 24 saat boyunca internetten ve televizyondan canlı olarak yayınlanacak. Bu arada Madonna'nın bu konser için yazdığı uyduruk şarkısını burdan indirebilirsiniz.













Ayrıca konserle ilgili ve küresel ısınmaya karşı neler yapabileceğinizle ilgili bilgileri Türkçe ve İngilizce olarak edinebilirsiniz!

2 yorum:

bojuldek dedi ki...

seninde bu konuda cok katkida bulundugunu soylemek istiyorum :) ne zaman nasil su tasarruf ederiz acikladin (ya da yonlendirdin) ben taaaa buralarda su tasarrufu yapmaya calisiyorum :)

julide

bembi dedi ki...

çok teşekkür ederim bojuldekcim :)) aslında en büyük sorumlusu oralar ama orası için yaptığun su tasarrufu ve bilinçlendirme, herkes için demektir :) su savaşlarını geciktirir. gezip tozduklarım kadar okuduklarımı da paylaşmaya çalışıyorum. umarım faydalı oluyordur!