7.05.2007

Michael Kors

Fikrimin ince gülleri'ne sözüm vardı, ya da ben kendime görev edindim :) Elbiselerin altına giymek üzere ayakkabı bulacaktım. Tabi bunları o elbiseler için seçmedim :) Ne zamandır bakıyorum ama içime sinen birşeylere rastlamamıştım. En sonunda "Olmuşken Michael Kors olsun!" dedim! Araya parmak arası sandaletler de arışmış ama olsun :)
















Michael Kors demişken, hazır giyimine bakmadan edemedim! Tercihlerim tabii ki siyah ve beyaz! Bu kıyafetlerin hepsini sevgili ve güzeller güzeli Aurum'a hediye ediyorum :) O'na pek yakışır! Beğenmedikleri varsa bana verebilir ;)

6 yorum:

aurum dedi ki...

bembiiiiiii!!!
ayyy sen varya acaip tatlısın beni utandırdın ama bi okadar mutlu ettin..
positif enerci oldum bak şimdi...bu ciciklerin hepsini çook beendim ama sende az mı güzel duracak yani, beraber giyelim paylaşalım bunları:)
bende sana güpgüzeeeeel bi güün hediye ediyorum enerji topu KDVsiyle...
harika insan bembiye kalpimden sevgiler
:)
imza mutlu ve şımarmış insan
ben

aurum dedi ki...

hmm bi de şu kalplerden varya hepsine bi tane, blogger sahibinin resmine de n tane o kalpciklerden koyuyorum ;)

Bilun Şen dedi ki...

Bembi'ciğimmm çok güzel hepsi! Ama ben ayakkabılardan kırmızı-beyaz çizgili olanı beğendim en çok.. Kırmızıya takmış durumdayım da şu an :)
Öpücükler..

bembi dedi ki...

ayol az bile söylüyorum senin için :)) kdv dahil enerjin iyi geldi bana aurumcum!! şımarmak ne demek! sana bunlar az melek kalpli insan :) nazar değmesin!!

Biluncum o ayakkabi gerçekten çok tarz bence! benim eskiden kırmızyla hiç aram yoktu, şimdi ben de seviyorum :))) çok güzel seçim!

Asortik Krep dedi ki...

Alt sıradakilerin soldan üçü benim olsun..

bembi dedi ki...

rahat seçimler asortik krep :) paketlenmiş, gönderilmiş say :))