20.05.2007

Son günlerde beni mutlu eden markalar!

Genelde bir ürünle ilgili şikayetim veya memnuniyetim olduğunda, markanın müşteri hizmetleri aracılığıyla fikirlerimi bildiririm. Geri dönüşlerinden sonra markalarla veya ürünlerle ilişkilerim güçlenir ya da zayıflar. Ne yazık ki müşteri ilişkileri çok göstermelik ve başarısız olan büyük markalarımız var. Bu konularda beni hayrete düşüren markaları yazmak istemiyorum.

Tansaş Çayyolu şubesinde başıma gelen küçük büyük bir çok durumda temizlikçisinden mağaza müdürüne kadar (gerçekten öyle!) müşteri ilişkilerinde ne kadar zarif, anlayışlı ve ilgili olduklarını gördüm! Hayran kaldım. Kesinlikle sağlam bir müşteri kazandılar. Hepsine teşekkür ederim!! Ayrıca küresel ısınmaya karşı yürüttükleri projeye de destek veriyorum. Marka olarak gerçekleştirdiği sponsorluklara da hayranım!

Yayla Bakliyat'a bir şikayetimi ilettiğimde konuyla doğrudan ilgili olan görevli yarım saat içinde benimle iletişim kurdu, çok ilgilendi ve bilgilendirdi. Zaten ürünlerini tercih ediyordum, bundan sonra da vazgeçmeyeceğim kesin! Kalite belgelerini de hatırlatmak isterim :)




Paris'li Cemil Kuaför işini gerçekten iyi yapan bir yer. Elemanları güleryüzlü ve ücretleri de diğerlerinin yarı fiyatı! Yakında Oran'daki yeni alışveriş merkezinde ve Bilkent köprüsüne yakın kulelerde şubeleri açılacakmış. İsim vermek gibi olmasın ama meşhur kuaförlerimizden gitmediğim kalmamıştı.




Nivea yüz maskeleri gerçekten çok güzeller. Arkasında ne yazıyorsa gerçekten onu yapıyorlar! Günü kurtarıyorlar ve uzun süreli etki ediyorlar. Tek pakette iki maske var. İhtiyaca yönelik farklı çeşitleri mevcut.

Hiç yorum yok: