22.05.2007

Starbucks Breakfast Blend

Starbucks, Breakfast Blend ambalajını çoktan değiştirdi. Burdan çağrıda bulunmak isterim :) Eski etiketine geri dönsünler! Bizim gibi sürekli Breakfast Blend tüketicileri adına konuşuyorum! Ambalaj tasarımının ne kadar önemli olduğunu biliyoruz! Muhtemel yeni fanatikleri bu kahveden mahrum bırakmayınız!




















Bu arada internetten Starbucks fotoğraflarına bakarken böyle hediye setlerine rastladım. Ne harika bir fikir :)) Çok şey istemiyorum, ufak olanları benim için ideal ;)

3 yorum:

DNZ dedi ki...

yeni ambalajı gormedim, ama görsem tercih etmezdim, cok itici. Starbucks zaten anlamıyor bu işlerden pöh!

bembi dedi ki...

tercih etmezdin di mi dnz gerçekten itici! böyle böyle muhtemel müteriler kaçıcak :) bana danışsalar böyle mi olurdu cık cık cık!

Eto dedi ki...

ama tadi hala harika...