7.05.2007

Suyunu Boşa Harcama!

www.suyunubosaharcama.org'u herkesin iyice incelemesi gerekitiğine inanıyorum. Suyun ne kadar değerli olduğunu biran önce öğrenmemiz gerekiyor. Site sayesinde Suyunuzu kurtarmanın 10 yolunu, Ne kadar su harcadığınızı, Nasıl tasarruf edebileceğinizi öğrenebilirsiniz.

Suyu kurtarmanın 10 yolu bölümünden başarıyla geçtiğim için çok mutluyum! 9'unda da sınıfı tam notla geçtiğimize inanıyorum! Sadece sebze mevye yıkarken akan suyun altında yıkıyorum. Ama su az akar ve altında duran leğene birikir. İki leğen de dolunca o sularla balkonu yıkıyorum ve çiçekleri suluyorum. Anlatıldığı gibi yapıldığında hijyenik olduğuna inanmıyorum. Banyoda sıcak su gelmesi için de beklerken kovaya akıtırız, dolayısıyla gayretimizin sonucu %100 de denebilir! Çok mutlu oldum :))

5 yorum:

kurunane dedi ki...

ben hiç bişe anlamadım bembicim. yani ne yapmam gerktiğini anlayamadım. buzdolabı var bide topluiğneye benzeyen bi çizgi. ne yapacağız? başka birşey açılmıyor.

bembi dedi ki...

allah allah, kurunanecim neden öyle oldu ki? belki sayfa flash animasyonları içerdiği için mi göremedin? yükleyemedi mi acaba.. ben de anlamdım, cevap veremedim :) sayfa yazımın altına koyduğum şekilde görünmüyor mu? ve hangi başlığı açmak istiyorsun?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

kuru nanem bembinin söylediği gibi yüklenemedi mi acaba ben açtım ..
bembi daha önceden görmüştüm bunu ben ve şoka girmiştim....yalnızca bir evden tonlarca su...
valla dünyanın çok daha önceden tükenmesi lazımdı sularının ..
bende kızlarımın okuldan getirdikleri mataralardaki artık sularla çiçek suluyorum,senin yaptığın gibi sebze yıkama suları ile balkon yıkama ve çiçek sulama ...
herkes duyarlı olmalı ...dünya vatandaşlık görevimiz...

kurunane dedi ki...

tamam birkaç resim var ama ne yazı ne de başka hiçbirşey yok.

bembi dedi ki...

periliköşkcüm süpersin!! tatlı kızların da senden böyle görüp öğrenecek bu harika birşey! :D tek kelimeyle; ellerine sağlık! :)))

kurunanecim sanırım flash player yok sende. yüklersen benzer sayfalarda da sorun çıkmayacaktır, görüşmek üzere! :)