23.05.2007

Zooey Deschanel dosyası

Zooey Deschanel çok tatlı, yetenekli bir insan. Otostopçunun Galaksi Rehberi'nden biliriz. Orda da süper tatlıydı. Gerçek hayatta pek bir çorap sever insandır Zooey Deschanel. Yaz kış demeden, elbiseye uyar uymaz demeden, rüküş olmayı da göze alıp herşeyin altına çorap giyer! Bir sorunu mu var acaba diye düşünmeden edemedim. Ama seviyor demek ki :) Ben de seviyorum! Ne çok ortak yönümüz var Zooey! :P


















İşte bir ortak yön daha! Sevdiğin bir şeyin farklı renklerinden almak. Zooey bu ayakkabısının mavisi ve kırmızısını almış giyiyor. Belki başka renkleri de vardır o kadar derin inceleme yapmadım :)) Benim de bir çizmemin iki farklı rengi var :) Ve çoraplarımın, kazaklarımın, tshirtlerimin vs vslerimin..
















Çizme demişken ben ikincisini çok sevdim. Mini etekle süper olmuş. Şirinsin, güzelsin Zooey diyoruz. Ne giysen yakışır :))

4 yorum:

DNZ dedi ki...

hepsi çok şekermiş gerçekten. ne güzel bir tarzı varmış :) pek beğendim pek takdir ettim kendisini de seni de... :*

fikriminincegülü dedi ki...

Çok sempatik..:) Bana kimi beğendiğini söyle, sana ne şeker bir kız olduğunu söyliyim.. demişler. Dimi bembişim.:)

Elsa dedi ki...

üçüncü karedeki mavi ayakkabılarına ve çorap şort kombinasyonuna bayıldım ben. çok yakışmış. ben giysem nasıl olur diye düşünüyorum sanırım gitmez öyle :)

bembi dedi ki...

teşekkür ederiz. pek şeker gerçekten :))

fikrimincim o senin şekerliğin :) aman da aman, şekerlikten eriycez şimdi :)

elsa evet ben de yapıştırdım kalbimi o haline! neden olmasın ki :) biraz cesaret lazım bize :) kendimize uyarlarız biz de olmaz mı?