8.06.2007

Bu elbise kime daha çok yakışmış? :)

Hep görürüm; aynı elbiseyi iki kişi giymiştir, "sizce hangisi daha iyi taşımış?" diye oylama yapılır. Seçmesi çok keyifli olur! Blogda başkalarının hazırladığı görüntü ve yazılara yer vermediğim için bunlara da yer vermem. Ben de ilk kez tesadüfen, aynı elbiseyi giymiş iki kişiye rastladım :) Bu soruyu soracak kadar büyük fark yok belki aralarında ama olsun, benim de biraz havam olsun;

Bu elbise kime daha çok yakışmış?

A) Sarah Michelle Gellar B) Liv Tyler

9 yorum:

raspberrypie dedi ki...

bence de liv' de daha güzel görünüyo ama keske altına sarah gibi babet giyseymis!

Trendtastic NY dedi ki...

evet bembi bu daha cok benim bloguma koyucagim tarz bir resim olmus:)) bence her ikisinde de guzel duruyor elbise ama farki yaratan liv'in yuzundeki gulumseme

bembi dedi ki...

liv ne giyse daha güzel sanırım raspberrypie :) ben kolyesine bayıldım!

people'i ve olmadibastan.blogspot.com'u düşünerek yazmıştım trendtastic :)) madem öyle blogunu derinlemesine gezeyim şimdi :)

yorumcu dedi ki...

sara mişel'e yakışmış bence.

Sweety dedi ki...

kesinlikle liv. Bence altina babet giymek veya parmak arasi giymek elbiseyi baska hale getirmis resmen

gözde dedi ki...

Bence bana daha çok yakışırdı..Soldakinin bacak boyu kısa,sağdakinin bacakları ise ne bileyim şekilsiz duruyor..

cekirdeksizuzum dedi ki...

Ben a diyorum. Liv biraz iri kıyım gözüktü gözüme. Sarah da daha çıtı pıtı zarif durmuş bence.
sevgiler...

Asortik Krep dedi ki...

Sağdaki yani B ..
ama altına parmakarası terlik yakışmamış..keşke topuklu sandalet giyseymiş..

DuYGu dedi ki...

kesinlikle sarah