18.06.2007

Can Yayınları

Kendimi bildim bileli var olan, çocukken okuduğum kimi kitapların yayıncısı Can Yayınları.. İyi ki bildiğimiz logosunu, hep aynı kalan beyaz kapak tasarımını ve aynı kağıt kalitesini kullanmaktan vazgeçmiyorlar. Ciltli kitap seçeneği de sunmaya başlamışlar. Örneğin küçüklüğümden beri çok sevdiğim iki kitabı, Samed Behrengi'nin Küçük Karabalık ve Bir Şeftali Bin Şeftali öykülerini hem ayrı ayrı hem de birlikte, ciltli olarak bulabilirsiniz. Bu arada Bir Şeftali Bin Şeftali'nin çevirisini sevgili Ömer Polat amcamın yaptığını da söylemeden geçemeyeceğim :)

İşte son günlerde satın aldığım ve okuduğum bazı kitaplar;
























Yükseklik korkusu hediye gelmişti, iyi ki de gelmiş :))

10 yorum:

funda dedi ki...

merhaba can yayınlarının sade tasarımını bende severim,birde metis yayınları...
bu iki kitap çemberimde gül oyada öğretmenlik yapan yurdagülün sayesinde tekrar basıldı diye düşünüyorum...

bembi dedi ki...

merhaba funda :) dizide sözü geçiyordu sanırım, izlemediğim için bilemiyorum :) görüşmek üzere!

Lyn dedi ki...

arada kitaplardan bahsetmen ne kadar güzel olmuş. bunu, izlenimlerini de katarak daha sık yapmalısın. böylece, bizler de olası yeni kitaplar keşfetmiş oluruz. paul auster beğendiysen, yakın zamanda eşi siri hustvedt'ın ' sevdiklerim' kitabını okumuştum, akıcı anlatımlı, etkileyici bir kitap, tavsiye ederim.

dip not şeysi: 'benokuyorum' listende linkimi gördüm, teşekkür ederim :)
sevgiler...

bembi dedi ki...

paul auster ile ilgili tafsiyen aklımda olacan lyn :)
yorumuna hak veriyorum. blogda uzunca kişisel yorum katmamaya sadece tanıtmaya çalışıyorum, yine de sevdiğim kitapları, yazarları, yayınevlerini tanıtmam da belki okuyanlara fikir verir :))

bu arada teşekkürlük bişey değil ki! çünkü benokuyorum :) hem sen de yer vermişsin bana, ben de teşekkür ederim ;)

anne dedi ki...

ah, can yayınları deyince aklıma üç kafadar okumaktan parçaladığımız kitaplar, ama en çok Fedor Amca geliyor:))

aurum dedi ki...

paul auster'ın new york üçlemesi tafsiye olunur çok güseldir...

shopkolik dedi ki...

bundan onceki ve bundan sonraki ekledigin kitaplarada yorum olarak...su an herhalde bir 10 tane kitap duruyor okunmayi bekliyor. sen ne zaman vakit buluyorsunda okuyorsun :)
bu arada can yayinlarinda "seker portakali" unutmayalim...:)

bembi dedi ki...

aa evet ya anne, fedor amca vardı di mi bi de :)))

aurumcum tafsiyen not alındı :))

vakit bulamıyordum, yatmadan önce okuma saati yapınca bulabiliyorum :)) on kitaptan birini seçiver, sen de dene :)) şeker portakalını okudum sevemedim, bıraktım ben :/

shopkolik dedi ki...

olsun bende okumadim hepsini. kapagina bakip hayal kurardim. hayal gucunu kuvvetlendiren bir kitap kapagi var. o bile yetiyor :P

bembi dedi ki...

haklisin shopkolikim :) itirafın için takdir ettim seni :))