18.06.2007

Deniz Gürsoy

Eminim çoğunuzun dikkatini çekmiştir, Oğlak Yayınlarından çıkan Deniz Gürsoy kitapları. Burda yer verdiklerim sadece birkaçı. Ben 'Sohbetin Bahanesi Kahve' kitabını okudum. Kahve severlere kesinlikle tafisye ederim. Sadece kahvenin tarihçesinden bahsedilmemiş, kahve çeşitlerine, nasıl hazırlandıklarına dair bilgilere ve hatta evde yapabileceğiniz kahve tariflerine de yer verilmiş. Oldukça doyurucu bir kitap. Zaman zaman diğer kitaplarını da raflarda zevkle incelerim. Hepsinin içeriği doldu dolu görünüyor;

3 yorum:

shopkolik dedi ki...

teknemi aldigimda, bembicim, tekne tutkunlarina kitabindan tarifelere eslik ederek sarkilar soyluyecegiz marmarada bogaza karsi...

daphne dedi ki...

tekne tariflerini ben almıştım. Teknelerde yapmaya uygun, pratik yaz yemekleri tarifleri var. Birkaç şeyi denedim ama teknede değil evde :) Teknemiz de olsun isteriz tabi o zaman daha bir lezzetli olur kesin :))

shopkolik dedi ki...

daphne kesinlikle herkesin bir teknesi olmali. hatta bir yazliktan once olmali :D