13.06.2007

Divan Pastanesi Çikolataları

Madlenleri bir yana, tüm ürünleriyle kalbimizde yer eden bir isim.. Geçen sene kendi çapımda kampanya başlatmıştım, Divan Pastanesi bizim oturduğumuz tarafa da şube açsın diye!















Sonra bir baktım, Divan çikolataları DVN ismiyle markettlerde, raflara yerleşmiş, tek tek denenmeyi bekliyorlar!! Önce lokumu denendi, sonra çikolataları.. Lokum yemek isteyip de düzgün birşey bulamayan bir lokumkolik olarak çok çok memnun kaldım! İnternetten istediğim ürünlerin fotoğraflarına ulaşamadım ne yazık ki. Daha fazla ürün için marketinizin çikolata bölümüne uğrayabilirsiniz :)

















Bu arada Divan, Babalar Günü'nde tüm babaları ücretsiz ağırlıyormuş!!

13 yorum:

Adsız dedi ki...

merhabalar
blog siten ile daha bugün tanıştım ve en baştan hatim etmeye başladım. gülümseten, heycanlandıran, planlar yaptıran, çok doyurucu bir site olmuş. ellerine emeğine sağlık. meditasyon yapar gibi izlicem siteni. çok teşekkür ediyorum.
dii

bembi dedi ki...

hoşgeldin dii, ben teşekkür ederim :) planlar yaptıran demişsin ya, çok hoş bişey bunu duymak :)) görüşmek üzere :)

Adsız dedi ki...

çikolata değil ama resimleri görünce macaron aşkım depreşti. aşeriyorum resmen;)

hayalkırıklığı yaratmayacak macaron arayışı içerisindeyim:)

sevgiler
derya

bembi dedi ki...

hiç macaron yemedim derya :) renkli olanları gözüme tuhaf geliyor. düzgün bir pastanede görünce deneyeyim ben de :)) bense halaa marzifanlı çikolata arayışındayım ;)

shopkolik dedi ki...

nezifanlı? :) bembi ben divanin çukulata kaplı çifte kavrulmuşlarını çooooook seviyorummmm...canım çekti hehehe...şimdiki fiyatını bilmiyorum ama bundan iki sene önce kilosu 70 ytl idi!

bembi dedi ki...

marziphanlı mı yazmam gerekirdi shopkoliğim :) içinde bademezmesi olan çikolata ariyorum.. bahsettiğin çikolata sanırım şimdi kutuda, markette var :) bi kilo almıyosun ama işte kutusu 15 falan sanırım, ama aynısı mı bilmiyorum :) göndereyim mi sanaa :))

bembi dedi ki...

marziphanlı mı yazmam gerekirdi shopkoliğim :) içinde bademezmesi olan çikolata ariyorum.. bahsettiğin çikolata sanırım şimdi kutuda, markette var :) bi kilo almıyosun ama işte kutusu 15 falan sanırım, ama aynısı mı bilmiyorum :) göndereyim mi sanaa :))

Adsız dedi ki...

bembi marzipanlı çikolata seviyorsan yani o derece badem seversen macarona bayılırsın bence;)o renkler gıda boyasından değil demek istiyorum;)ankara'da ben de yemedim. paul'de varmış galiba. divan'da pastanın üstüne koyduklarına bakarak divanınkileri pek tutmadığımı söyleyebilirim. gözüne hoş gelenini görürsen tat derim;) bir macaron için bu kadar yer işgal ettim kusura bakma;)

derya

bembi dedi ki...

aa lafı mı olur derya?! hem bu kadar faydalı bilgi veriyorsun hem de kusura bakma diyorsun :)) ilk gördüğüm ve beğendiğim macaronu alıp yiyeceğim ve de seni anacağım :)) umarım güzel bir yer buluruz! bulan haber versin ;)

gezicini dedi ki...

sevgili bembi,
çikolata/badem ezmesi/şeker gibi konularda Ankara Hoşdere(Atakuleye yakın)caddesindeki Hacı Bekir'e uğra derim. nefis şeyler var!
sevgiler
gorki

bembi dedi ki...

aa orda oturmuş olmama ramen hiç bilmiyorum hacı bekiri :)) yoksa biliyor muyum? :? yolum düşerse mutlaka deneyeceğim gorki! tafsiyen için teşekkür ederim :))

shopkolik dedi ki...

bembicim inanmıycaksın ama evde bir kutu var şu an. ama ben blogdaki koydugum kapak kızları gibi olma çalışmasında olduğum için ağustosa kadar "üğğ kaka iğrenç böğ" diye sesler çıkararak geçiyorum yanından....ama düşüncen için teşekkür ederim

bembi dedi ki...

vallahi, ye, bitir sonra spora başla shopkolikim :)) ben olsam dayanamazdım!! helal olsun vallahi! :D