18.06.2007

İnternetten Kitap Almak







İnternetten kitap almayı en çok sevdiğim iki site elbette İdeefixe ve Dharma. İdeefixe'deki kitap çeşitliliğini herzaman sevdim. 'Aklımda bulunsun' listem hep kitaplarla doludur. Sipariş ettiğim kitapların bulunamaması ve bu sebeple tüm siparişimin geç gönderilmesi, anlam veremediğim ve beni üzen tek noktadır. Dharma ismi ile yanıltmasın. Sadece kişisel gelişim kitapları satmıyorlar. Her türde kitapları mevcut. Bir kitap ararken indirim günlerinde keşfetmiştim Dharma'yı. Siparişimin ertesi günü kitaplarım elimdeydi. Üstelik gönderdikleri mailde adresime en yakın kargo firmasının tüm bilgilerini de yazmışlardı :)

Bu arada İdeefixe'de indirim günleri başlamış bile;

2 yorum:

yorumcu dedi ki...

verdiğiniz linkte ufak bir yanlışlık var da, onu düzeltmek istedim. :) Dhrama yazmışsınız da, Dharma olması lazım bildiğim kadarıyla.

Paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum.

bembi dedi ki...

dikkatin ve uyarın için teşekkürler yorumcu :)) düzelttim :)