6.06.2007

Nihat Odabaşı Fotoğrafları

Hangi kadın Nihat Odabaşı'nın fotoğraflarını çekmesini istemez?! Gofret reklamının repliği gibi oldu ama gerçek bu! İstedikleri kadar giydirsinler, makyaj yapıp sonra da "fotoşop"lasınlar(!), sonuç harika! Elizebeth Hurley'nin kadim fotoğrafçıcı Nihat Odabaşı, Bennu Gerede'yi çocuklarıyla fotoğraflamış. Peki anneler çocuklarıyla böyle fotoğraflanmayı ister mi? Bunu bilmiyorum :)
















Tüm fotoğraflar Nihat Odabaşı'nın sayfasından alıntıdır. Daha büyük görmek için üzerlerine tıklayınız;











10 yorum:

Deniz dedi ki...

Ben isterdim. Hem beni çeksin hem kızımla çeksin isterdim. Fotoğrafların ham hali bile güzeldir, oynanmış halleri tablo gibi olabiliyor bazen, ki buna artık fotoğraf demek doğru mu tartışma konusu :)

Sweety dedi ki...

bennu geredede nihat odabasini ceksin birde onu gorelim hadi:)

bembi dedi ki...

vallahi ben de isterim (öz) ablam :) ham satın alırsak ucuz olur belki, sen oynar düzeltirsin kusurlarımızı :))) ;)

sweetycim çok güzel fikir! belki de çekmiştir çoktan :)

gezicini dedi ki...

ben bu Bennu Gerede resimlerini Elle veya Marie Claire dergisinde görmüştüm. merak ediyorum, bu çocuklar kız mı erkek mi diye? acaba benden başka merak eden yok mu onu da merak ediyorum :-)
sevgiler
gorki

Adsız dedi ki...

ben de ediyordum;) hepsi erkekmiş:)
buradan cvp verdim ama.

derya

bembi dedi ki...

gezicini cevap derya'dan geldi :)) ben de merak ediyordum, teşekkürler deryaa :)

shopkolik dedi ki...

wow! hayatimda yapmam gerekenler arasinami koysam ne? cocuklarimla nihat odabasi tarafindan fotograflanmak...ekledim...

bembi dedi ki...

ekle ekle shopkolik :) bir gün, neden olmasın! :) çekime ben de gelebilir miyiiiim :))

titrekkelebek dedi ki...

neeee?hepsi erkek miiiiiiii??
ben ikisini kız sanmıştım!!
yuh!!

Adsız dedi ki...

İsimsiz dedi ki... Ya bence çok güzel çekiyor ama bir de fotoshopsuz halini görelim bence fotoğrafların nasılmış yüzleri çok merak ediyorum nihat odabaşı bence bir fotoshop ustası herkese fotoshop yapıyor.En çirkinleri bile güzelleştiren bir adam nihat odabaşı ben kendisi çok seviyorum ve tebrik ediyorum bence en iyi fotoğrafçı hatta o bir fotoğrafçı değil o bir star