12.06.2007

Ünlülerin Nişan Yüzükleri

İlginç bir mücevher sayfasına rastladım. Çeşitli ürünler dışında bir de ünlülerin nişan yüzüklerine, Oscar törenlerinde taktıkları mücevherlere, kullandıkları takılara yer vermişler. Böylece meraklısına takıların kaç karat olduğu, kimin tasarımı oluğu gibi bilgiler veriliyor. Benzerlerini satın almak isteyenlere de imkan sunuluyor elbette. Birkaç tanesini seçip sıraladım. Daha fazlasını bu sayfadan görebilirsiniz;


















Ben en çok Lady Diana'nın yüzüğünü beğendim! Çoook güzel!! Camilla'nın yüzüğünü yer vermeye değer bile bulmadım :P Tom Cruise'a ise kocaman bir "afferim!" dedim! Heidi Klum'un yüzüğü 10 karatmış! Ama neden sarı onu anlamadım?! Biraz iğreti geldi bana ama eminim yakından bakılınca çok güzeldir! O zaman Seal'a da "yıldızlı pekiyi" veriyorum! Bir de Kate Moss'a şaşırdım. Ne kadar sade bir model seçmişler. Katherine Heigl'ın yüzüğü ise tuhaf geldi.. Hiç beğenmedim :) Bana ne oluyorsa!?

Aklıma takılan birşey var. Çoğu boşanan ve oldukca zengin olan ünlülerin, boşanma sonunda takıları hangi tarafta kalıyoor? :) Mesela özel olarak tasarlanan ve aynısının yapılması yasaklanın Jeniffer Aniston-Brad Pitt yüzüğü, boşanma sonrası nooldu?

6 yorum:

Deniz dedi ki...

ben Katie Holmes'in yüzüğünü en çok begendim.. o kadr beğendim ki, heyecandan acayip devrik cümleler kuruyorum :) Bence hem klasik hem iddialı, hem güzel hem de Tom'cuğuma yakışacak ebatta :) tabi bir de Mimi Rogers'a ve Nicole Kidman'a taktığı yüzükleri incelemek lazım. Bu da benim görevim olsun arayıp bulayım :)
Jennifer'ın yüzüğü onda kalmıştır. Saklıyor ya da satmış olabilir. Bildiğim kadarıyla iade adeti bize mahsus. Halbuki, o bir hediye... Gerçi ben Brad'den ayrılsam o yüzüğü ister miydim? Hayır.. Hele de onu Angelina'ya kaptırmışsam.. :)

funda dedi ki...

bende teri'nin yüzüğünü beğendim:)

fikriminincegülü dedi ki...

Yeniden nişanlanasım geldi..:)))

bembi dedi ki...

dimi ya katie holmes'ın yüzüğü süper :)) çok orjinal geldi bana dnz :) arayıp buldun ya yüzükleri buldun ya! süpersin ;) Jennifer ve Brad hakkında da haklısın galibaa :)))

funda güzel yüzük gerçekten de! :)

fikrimincim, böyle yüzükler takılacaksa nişan tazelemek neden olmasın :))

Asortik Krep dedi ki...

J.aniston' un yüzüğü favorim ve Aqileara' nın ki bende olsun isterdim.

bembi dedi ki...

asortik krep, ilk gördüğümde christina aguilera'nın ki bana çok abartılı gelmişti, sonra tekrar bakınca, parmaktaki fotoğrafta çok sevdim ben de :))