6.06.2007

Tulumba.com.tr

Şu yazımda Türkiye'yi tanıtan ürünler, hatta güzel nazar boncukları bile bulamadığımdan yakınıyordum. NYC2IST editörü Rana hanım sağolsun, Amerika'da Türk ürünlerinin satışını yapan tulumba isimli web satış sitesinin Türkiye'ye yönelik internet şubesinin açıldığını haber verdi. Sanıyorum piyasada ne kadar otantik ürünümüz varsa bu sitede mevcut. Şimdi de daha fazla, daha güzel ürünler de olsun, satış sitelerimiz daha güzel fotoğraflar kullansın istiyorum :) Tatmin olmadığımdan değil, tanıtımımız açısından en iyisinin olmasını istediğimden :)

4 yorum:

Deniz dedi ki...

tutmayın beni ben tulumbaya gidiyorum :) yaşasın!

bembi dedi ki...

en azından bir uğramak lazım deniz :))

shopkolik dedi ki...

bu tulumba.com 'un reklamlari cok komik :) burada dakka basi turk televizyonunda cikiyor. kizin biri cince konusuyor sonra "thank you tulumbaa dot cooom" diyor. hhieie

bembi dedi ki...

hadi ya :)) komikmiş shopkolikim :))