4.07.2007

Elbise altına hangi ayakkabı giyilir?

Liv Tyler'in son günlerdeki hallerini görünce yayınlamadan geçemedim. Ben gündüz elbisenin altına babet giyenlerdim. Diğer alternatifleri aklımdan pek geçirmem, rahat değildirler. Bu dört fotoğrafta, elbisenin altına nasıl farklı ayakkabıların giyilebileceğini göstermiş. Artık karar size kalmış, terlik mi giyersiniz, babet mi, topuklu ayakkabı mı yoksa çizme mi? :) Her zamanki gibi siyah renk, tercihi olmuş. Sarı elbisesinin altına babet de çok yakışmış, topuklu ayakkabı da. Liv Tyler'i günlük hayatında çoğunlukla babet veya parmak arası terlikle fotoğraflandığını gördüğüm için, topuklu ayakkabı giydiği hali çok daha güzel geldi.














Benim için asıl soru "Elbise altına hangi ayakkabı giyilir?"den çok, Liv Tyler'ın son günlerde elinden düşürmediği Christian Louboutin çantasını "nasıl elde edebilirim?!?!" oldu..












Bu çantayı çok sevdim! Nasıl desem.. Benim olmalı!! Nasıl olacak? Çantanın siyah rengi dışında renk ve desenleri de var elbette ama onlar söz konusu bile olamaz! Ben siyah olanı is-ti-yor-um!

8 yorum:

cekirdeksizuzum dedi ki...

Selam dönmene sevindim:)
ben sorı elbiseyi işe giderken topukluyla h.sonu babetle giyebilirim.

kumralada dedi ki...

hoşgeldin..iyiki geldin:)
sarıya bayılıyorum zaten,bide babatlerle süper olucaktır,ama topuklularla yürüyebilseydim eminim onuda denerdim:)

daphne dedi ki...

heyoooo.bembicim tekrar bu blog'da birşeyler gördüğüme sevindim. hoşgeldin :) (hem ankara'ya hem de bloguna)

bembi dedi ki...

teşekkürler çekirdeksiz üzüm :) ben de aynen öyle yaparım. gündüz giymek de güzel oluyormuş meğerse :))

kumralada hoşbulduk :) teşekkür ederim.. topuklu giyemeyenler minik topuklu babetleri de deneyebilir belki ;D

hoşbulduk daphne :)) teşekkürler :)

yass dedi ki...

bembii blogunu yenı kesfettım ben.. bu alttakı sıyah cantaya bayıldım. sen buldun mu? bende ankaralıım adres ıstıorum:P

bembi dedi ki...

hoşgeldin yass, Christian Louboutin Beymen ve Harvey Nichols'da satılıyormuş. :))

dark dedi ki...

Önce bu konu yazarını tebrik ederim. çünkü gerekli bilgileri bize verdiği için.

 

Adaptasyon olmadan kadın elbise modelleri neye yarar ki arkadaşım, o yüzden koxp olmadan fikirli sahibi olmak çok doğru değil bence.

Adsız dedi ki...

kırmızı elbisenin altına hangi rek ayakkabı giyebilirim:(