31.08.2007

Evans Büyük Beden Mayo Bikini Tankini

Asortik Krep "hep incecik kızları mı göreceğiz yoksa büyük beden mayo ve giysi önerilerine de yer verecek misin?" demişti :) Bunu söyleyeli bir süre oluyor :( Geçikme için üzgünüm. Büyük beden giysilere yer vermeye başlıyorum. İlk önereceğim marka Evans. Büyük bedenler için mayo, bikini, tankini ve kumsal için elbise modelleri bulabilirsiniz. Tankini terimini ilk kez burada gördüm. Üzeri atlet altı bikini şeklinde bir model. Tankini üstleri yerine aynı modelin bikini üstünü de tercih edebiliyorsunuz. Daha fazlası Evans mağazalarında ;)

evans

5 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Süpersin..Geç olur mu hiç? Biz burada ekim sonuna kadar denize giriyoruz ya :))
Teşekkür ederim.
İç çamaşırı, gecelik, giysi ve gece kıyafeti önerilerini de bekliyorum :)
Almasam bile modayı takip etmek adına gündemde neler var takip etmek isterim.
Faik Sönmez ve Sumak dışında da insan bir şeyler görmek istiyor.Özellikle spor kıyafet çünkü buralarda çok kullanıyoruz ve plaj kıyafetleri..

bembi dedi ki...

Geç kalmamış olmama çok sevindim asortik krep! :)) bahsettiğin konulara da yer vermeye gayret edeceğim. Türkiye'de büyük beden markaları az ise eğer, yervereceğim markalar mecburen yabancı ağırlıklı olabilir :( ama maksat modayi takip etmekse işe yarayacağını tahmin ediyorum! ;))

ekim sonuna kadar denize giriyor olduğunuzu duymamış gibi davranıyorum ;)

www.edasuner.com dedi ki...

Valla büyük bedenler bayılıcak una şeker

Gokhan dedi ki...

Birde büyük bedenler için foli diye bir marka var. Ürün kalitesi yerli bir marka için çok iyi

bembi dedi ki...

Bilgi için teşekkürler Gökhan :)