26.09.2007

187.sayfa

Sevgili Periliköşk beni sobelemiş! Yihu! Teşekkür ederim Periliköşk! ;) Çok güzel bir sobe, konu kitaplarla ilgili. Çok basit, en yakınınızdaki ilk kitabı elinize alıp 187. sayfasındaki ilk cümleyi yazıyorsunuz. Güzel yanı kitap seçmiyor, düşünüp vakit harcamıyor, doğrudan elinizi uzatıp yazmaya başlıyorsunuz :)) Sayfa sayısı 40ı geçmeyen bir sürü çocuk kitabının arasından en kalın kitaba uzandım. Çok sevdiğim Emre Kongar'ın "Babam, Oğlum, Torunum, 100 yıllık öykü" kitabı, 187.sayfa;

Başımızda Prof. İsmail Türk vardı.
Bizim sınıftan geziye katılan arkadaşlarımız arasında, Onur Öymen, İlter Erkan ve kız arkadaşları da bulunuyordu.
Böylece biz üç çift, özel bir grup oluşturmuştuk.
Bütün seyahat boyunca birlikte gezdik.
İşin ilginç yanı, üçümüz de sonradan o seyahatteki kız arkadaşlarımızla evlendik.
















Ben de sobe borcum borçtur, çok okuyan ve çok gezen insan sevgili Devletşah'ı ve de sevgili, şeker Shopkolik'imi sobeliyorum!

5 yorum:

daphne dedi ki...

aaa bu kitabı görmemiştim ben de seviyorum bu adamın kitaplarını. hatta en son kızlarıma mektupları okudum vee bayıldım her babanın ve her kızın okuması lazım bence..

ultrANIL07 dedi ki...

Bu bir de değil de sanki beş cümle olmuş gibi sanki :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

evet ben de kızlarıma mektupları okumuştum...
eskiden ilşkiler uzun ve kalıcıydı insanlar ilk tanıştıkları kişiyle evlenirler ve yıllarca da evli kalırdı...
sobeniz için teşekkürler...

bembi dedi ki...

okumak istersen kitabı sana getireyim daphne, çok ilginç ve güzel bir kitap :)

farkındayım ultranil, içimden o kısmı yazmak geldi :)

periliköşkcüm ben teşekkür ederim sobe için ;) bu kitabı da tafsiye ederim! sobeniz derken :?

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

yani sobeyi yanıtladığın için teşekkürler:))