27.09.2007

Agyness Deyn

AgynessDeyn


















Ben bu kızı çok beğeniyorum. Agyness Deyn çok güzel ve çok sempatik bir model. Sessiz sessiz, hayranlıkla izliyorum! Başka ne yapabilirim ki sanki!

AgynessDeyn


















Saçlarına gelince... Fotoğraflarına bakıp da bir tek ben gıpta etmiyorumdur sanırım. Böyle kısacık saçlarım olması için neler vermezdim! Ama herkese yakışmıyor işte, üstelik bu renkte! Bunları düşündüm de uykum kaçmadı elbette. Böyle kısacık süper bir saç modeli benim için hayal ;)

9 yorum:

Deniz dedi ki...

asıl sana yakışır deli misin töbe töbe :)

daphne dedi ki...

kız ve saçları gerçekten hoşmuş.
saçımın en kısa hali ortaokuldaydı. şimdi ben de kısa, jöleli dik, çılgın renkli saçlarım olsun isterdim. sana yakışabilir deniz'in dediği gibi ama ben kendime yakışmaz diye düşünüyorum.

beyhan dedi ki...

sen inanmazsın şimdi ama şerefsizim bu kız sana benziyor.

Bilun dedi ki...

:) Beyhan yorumu çok hoşuma gitti, ne kadar içten ve sevimli :)
Ne diicem Bengicim, benim de böyleydi bi'ara saçlarım yahu :) Lisedeyken.. Tabi bu renk değildi :)
Asla o renk saçlarım olamaz, kara bir kızım çünkü :)
Bak kişisel bloguma. Orada fotoğrafım var canım :) Öperim çok çok :) Bu arada yeni açtım kişisel blogu.. :) Haberin ola :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

çok hoşmuş sahiden

bembi dedi ki...

sen yakışacağını söylediğin için ekstra mutlu oldum! artdirektörüm ;)

o yaşlarda çoğumuz çılgınlıklar yapiyorduk sanırım saçlarımıza daphnecim :) ben de önleri maviye boyatım arkalarını kazıtmıştım! :P

evet, inanmadım beyhan :)) ama ne mutlu bana, bunu duymak bile süper moral! :))

bembi dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun yeni blogun sevgili Bilun! geliyorum ;)) bu renk bu kızda süper, başkasında böyle güzle olmaz dedirtecek kadar sevdim ben! :))

bence de kıymet! ;))

Deniz dedi ki...

daphne'ye de yakışır... Ama daphne'nin 3-4 ay önceki saç modeli de çok güzeldi, çok yakışmıştı. Bu arada ben de istiyorum kısacık kestirmek. Ama sadece eşimle kavga edersem gidip kestiriyorum :)) Hırsımdan :p
mpkqkmxf yazmak pek zor geldi kelime doğrulamada :))

Saç Bakımı dedi ki...

Gerçekten saçlar güzelmiş