21.09.2007

Crate and Barrel

Daha önce de yer verdiğim ve çok sevdiğim Crate and Barrel'e yer veriyorum. Yemek takımının seçimine çok önem veren biri olduğum için sanırım, bu konu ile başlıyorm. Yemek takımlarının sadece misafirler düşünülerek seçilmemesi, evin ve ev sahibinin tarzını yansıtması gerektiğine inanıyorum.















Dekorasyon önerilerinde görünen, sağdaki ahşap veya ahşap görünümlü tabakları önceden beri beğeniyorum. Ne zaman böyle güzel ahşap tabaklar görsem hep Elma'm aklıma gelir. Belki kendisi unutmuştur ama benim O'na kocaman ahşap bir salata kasesi alma sözüm var!

crateandbarrel

6 yorum:

Trendtastic NY dedi ki...

william sonoma ve bed bath and beyond'a da bakmani tavsiye ederim:)

Tijen dedi ki...

bembi,
gözüm görünce düzeltmeden edemiyorum,
crate and barrel olacak ama bilerek öyle yazmış da olabilirsin diye düşündüm ister istemez. öyleyse affet (ben de severim ama son gidişimde bakıp bakıp çıkmıştım crate and barrel'dan)

bembi dedi ki...

teşekkürler trendtastic :) konu dekorasyon olunca uzun bir bakılacklar listesi oluşuyor! ;)

tijen yanlış yazmışım :) ilgine teşekkür ederim, düzelttim ;) affetmek ne demek aşkolsun!

Serra yiLmaz dedi ki...

Crate&barreL`i sefiorum ama Pottery Barn`in haStasiyim. oraya da bakmaLi.. ;)

~Serra

SHOPKOLIK dedi ki...

bembicim - hepsi harika! artik magazaya uzaktan bakmak yerine birde icerden baksam daha iyi olucak :) binlerce yanindan gectim ama hic girmedim. gecen gun pottery barn'in yanindan gectim. oradada cok hos seyler gozume carpti vitrinden :) mucks!

bembi dedi ki...

Hemen bakayım Serra! :)) vallahi eğer alışveriş krizi tuttuysa ve böyle sevdiğin mağazalar varsa, sonuçları ağır olabiliyor ;)) kendi adıma konuşayım! :)

Vallahi burda olsa ben kaçırmazdım shopkolikcim! Gerçekten güzel şeyler var. Tabii gidip görmek, elle tutup bakmak lazım :))