6.09.2007

Kate Moss Topshop Sonbahar Kış 2007

Kate Moss'un Topshop için tasarladığı ilkbahar yaz koleksiyonunu pek sevmemiştim. Ama sonbahar kış için ürettikleri parçalara, site tasarımından mıdır nedir, içim kaynadı :) Bu kez parçaları seçerken zevkime göre birleştirdim, kombine ettim. Kırmızı elbise ve siyah çanta birlikte pek hoşuma gitti. Bej bluz ve açık renk kotu biraraya getirmek de öyle :) Sanırım tüm önerilerimi kendi kendime beğendim ;) Tabii gidip yerinde görmek, kalitesine ve fiyatına bakmak gerekir;

4 yorum:

Gizem de Brx. dedi ki...

3. secenek de cok basarili olmus.

fikriminincegülü dedi ki...

Üç numaradaki gibi bir şey almıştım geçen yıl. Bu sene giyeriz artık. Bak sen de beğenmişsin. Lakin bir numaraya bayılabilirdim, eğer giyebilseydim.:))

bembi dedi ki...

Böyle topuklu çizmelere pek özenir oldum gizem :))

figcim elbisenin mi benzerini almıştın yoksa çizmenin mi merak ettim. topuklu çizme alsam heralde ancak iki kere giyebilirim, rahat gelmez ama özeniyorum ;)

fikriminincegülü dedi ki...

İkisi de. Bu tür elbiselerin altında topuklu pek şık duruyor ama. Gençken ben de hep düz giyerdim. Yaş ilerleyince insan daha bi kokoş oluyor herhal.:))