13.09.2007

Old Navy

Tatlı ve sevgili alışveriş tutkunu arkadaşım Shopkolik'im, bir arkadaşının trendy kızı için hediye bakıyordu Old Navy'den. "Dur dur sen bakma, ben seçeyim" diyecektim neredeyse :)) Çok güzel modeller var. Aynılarını bulsam, ben kendime alırdım!! Hediye seçimi için önerilerde bulunurken, oralarda da havaların serinlediğini göz ardı etmek istemedim. Şimdiki gençler çok güzel giyiniyorlar :) Kıskandım!! Şu uçuk pembe hırka mesela, çok güzel! Üstelik fiyatı sadece 24 dolar ;) Kırmızı kaban ise 19 dolar! Bu bebek de o kadar tatlı ve güzel ki, yer vermeden geçemedim!

oldnavy

6 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

tesekkur ederim efenim..zevkinize hayranım...işten çıkar çıkmaz almaya gidiyorum. yarın parti varrr :))

bembi dedi ki...

ben de sizin zevkinize hayranım!! parti fotoğraflarını isterim ;))

fikriminincegülü dedi ki...

Bebek çok güzelmiş be.. bu kıyafetleri almak için önce bir kızın olması gerekiyor değil mi? Biz de hediye alırız canım.:))

bembi dedi ki...

hiçte bile gerekmez figcim :)) herkesin bebeği çok şeker ve güzel! :) bu photoshoplu bebektir ;))

DERYA dedi ki...

bu magazanın yurkıyede olanı yokmu acaba?cok hos seyler var,sevgiler.

bembi dedi ki...

sitesinde tr ye gönderiyor mu diye bakmadım Derya :) bir çok güzel tekstil ürünü burada üretildiği için, satılmıyorsa bile rastlanabilir..