8.09.2007

Valentino

Küçük kızların annelerini taklit ettiklerini görürüz, biliriz, sempatiyle karşılarız. Ama ben bu kadarını da görmemiştim doğrusu! Küçük Zahara belli ki annesi Angelina Jolie'nin tarzına özeniyor. Tabii kendi gidip almamıştır bu Valentino çantasını ama annesi ile aynı çantayı kullanmaktan memnun bir hali var. Tarzı benzesin, yardımseverliliği benzesin de beslenme düzeni benzemesin annesine ;) Angeline Jolie'nin tarzına görsel bir yorum görmek isteyenler olmadibastan.blogspot.com adresini ziyaret etmeliler :)

7 yorum:

KNITTING ART dedi ki...

SELAM,
Tasarımlara bayıldım, işin çok zevkli. "Geç olmadan ağaç dik" resmini Türkçe sayfamda yayınlamamın birsakıncası yoktur umarım. Kimbilir belki sen de bana uğrarsın...
Sevgiler

bembi dedi ki...

merhabalar, çok teşekkür ederim :) sağdaki imajı kastediyorsunuz sanıyorum. buradan (http://bengidiyorum.blogspot.com/2007/08/zaman-kalmad.html) detaylarını görebilirsiniz ve ağaçlandırma ile ilgili bir uyarı oluduğu için tabii ki ekleyin lütfen :)
blogunuzu gezdim içeriği dolu dolu olmuş :) elinize sağlık :)

Tijen dedi ki...

Aşağıdaki çiçek kutularına bayıldım. Gecikme için özür diliyorum Bembi, yeni farkettim verdiğin linki. Bugün ben de seni ekledim listeye. Ellerine sağlık tüm paylaştıkların için.

bembi dedi ki...

teşekkür ederim tijen :) link vermek illaki karşılıklı olan birşey değil ki ;) özür diliycek birşey yok bence :)

Deniz dedi ki...

Vay beee... Suri Burberry ile gezer de Zahara durur mu :)) Tüket çocuğum tüket...

bembi dedi ki...

geleceğin tüketicileri olmaları gerekirdi :)) erken başladılar deniz ;)

Hülya Çobanoğlu Cinsçiçekçi dedi ki...

angelina beni de evlatlık olarak aaalll..