5.10.2007

Cate Blanchett

Cate Blanchett'i çok beğenir, çok zarif bulurum! Hatta daha önce bu Kaufman Franco elbisesini gördüğümüzde ablam Deniz ve benim aklıma ilk olarak Cate Blanchett gelmişti! ;) Giyim tarzı ve makyajı her zaman çok hoştur. Özellikle bu yıl Cannes Film Festili'nde giydiği kırmızı desenli elbisesi (alt orta) ile kalbimi fethetmişti!




















Fakat bir sorun var. Ne zaman Cate Blanchett'i görsem, Yüzüklerin Efendisi filmindeki Galadriel karakteri gözümün önüne geliyor. Frodo ile konuşurken birden bire beyazlaşan ve korkunç bir ifade alan yüzü! Hangi fotoğrafını görsem, az sonra yüzü o hale gelecekmiş gibi korkuyorum! Filmi defalarca izlemiş olsam da o sahnede Galadriel'in yüzünü sadece iki kez gördüm. Diğerlerinde gözlerimi kapatmadan edememiştim!!

6 yorum:

Deniz dedi ki...

Eveet, siyah elbiseyi konusmuştuk :) Kırmızı desenli elbisesi de kırmızı bolerosu ile çok hoş bence. Benim kriterlerime uygun bir elbise. Ama dersen kaç para bilmem :) Ve evet, Yüzüklerin Efendisi ile bütünleşti. Zarif kadın vesselam :) Bir de Cate'i kuzenimiz Elif'in gelecekteki hali olarak görüyorum ben. :)

shopkolik dedi ki...

bende bu kadinda tam uzerine basamadigim bir guzellik buluyorum ama tam emin degilim ne. acaba tenin porselenimsi olusumu?

yass dedi ki...

ya ben de bu kadını hıc guzel bulmuyorum. kaka elf:P bence denız bu kadını bastan yaratmalı burnuyla mı oynıcak sac rengıyle mı bılemıcem:P o sahneden bende cok urkmustum sesı falanda degısıyordu ya ıyy ıyy

bembi dedi ki...

Aa ben Elif'le ilişkilendirmemiştim bu kadını :) Her baktığımda öcü hali gözümün önüne geldiği için, kuzenimle ilişkilendirmek istemem şahsen ;))

eveeet, porslen cilde sahip, incecik, uzun bir kadın! sessiiizz ama güleç. tam güzel ;))

aaa... aşkolsun yass ;)) belki Deniz değiştirir dediğin gibi ama O da beğeniyormuş ;))

huysuz ve tatlı dedi ki...

o kırmızı desenli elbise Etro mudur acep?

bembi dedi ki...

vallahi hiç bir fikrim yok huysuz ve tatlı :)) benim olmadıktan sonra ;D