5.10.2007

Liv Tyler Pilgrim Kış 2007

Heralde bu fotoğraflara bakıp da inanarak "bu kadının doğal bir havası yok, hiç güzel değil" diyecek bir kişi çıkmaz öyle değil mi? Liv Tyler geçen yaz sezonunda olduğu gibi bu kış sezonunda da Pilgrim'in yüzü olmuş. Çok da güzel olmuş!!! :))

Liv Tyler


















Siyah beyaz fotoğaftaki küpeleri çok hoşuma gitti. Yine aynı serinin kolyelerini ise daha da çok beğendim! İyiden iyiye kahverengiye ilgi duyan bir insan mı olmaya başlıyorum acaba?

Pilgrim

6 yorum:

Deniz dedi ki...

Aaaa kolye cok hoşmuş. Hemen gidile, boncuklar alına, kış sezonu için kolyeler yapıla, güzel güzel takıla! Aynısını değil tabi... O zaman manası olmaz.

bembi dedi ki...

alma kısmında ben de bulunmak isterim tabi ama üretme görevini sana bırakıyorum lakin tasarımgücüne ve zevkine güveniyorum ablacım!! ;D

titrekkelebek dedi ki...

küpeler de güzel deee
bu kadın bu kadar güzel olmak zorunda mı???

bembi dedi ki...

hrrrr! bence de titrekkelebek! sinir bir kadın :))

Esra :) dedi ki...

en beğendiğim kadın. maalesef bazıları böyle kusursuz doğabiliyor.

bembi dedi ki...

herkesin kusuru vardır da biz bununkini niyeyse göremiyoruz :)