7.10.2007

Noa Noa

İsmi bile güzel! Noa Noa! Bayanlar için hazırladıkları 2007 Kış koleksiyonu çok hoş. Sanıyorum romantizimden hoşlananlar ve sonbaharın gelmesini bekleyenler de sevecektir :) Hemen bir kaç parçayı gözüme kestirdim ;)) Özellikle üstteki bolero çok güzel;






















Bayan koleksiyonu bir yana, kız çocukları için hazırladıkları Noa Noa Miniature 2007 kış koleksiyonu harika! Neredeyse tüm fotoğraflara yer verecektim. Seçtiğim fotoğraflardaki giysileri ise eleyemedim. Hepsini çok sevdim! Hem fotoğraflar çok başarılı, hem minik modeller, hem moda editörleri, hem de güzel giysiler!

5 yorum:

işitmekaybı dedi ki...

ayy ne çok yakışmış çocuklaraa...bence herkes böyle giyinmeli bu sezon...çok huzur verici bir moda akımı olur diil mi

beyhan dedi ki...

bebeler gerçekten çok güzel, kıyafetleri de, kombinasyonlar da...

Tijen dedi ki...

Ben de bayıldım çocuk koleksiyonlarına. Maya'cığım biraz daha büyüse, böyle şeyler giyse, biz de hayran hayran onu seyretsek...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

bu kıyafetleri görünce modacıları çok seviyorum...

bembi dedi ki...

vallahi ben de öyle giyinmek istiyorum :))