3.10.2007

Nutella

Bugün Ablamın doğum günü. O yüzden O'na özel bir ürün seçmek istedim. Pastanelerde ve marketlerde çok güzel çikolatalar, çok lezzetli pastalar bulabilirsiniz. Ama hiç birşey Nutella'nın yerini tutamaz! "Bu son kaşık!", "Tamam, bu son kaşık!" diye diye kavanozu yarılar, sonra belli olmasın diye bitirir, yerine yenisini koyar, sonra yeni kavanozu da yarılarsınız. Bu hayatın gerçeklerinden biridir. Buna karşı gelmek için Nutella satın almazsınız veya minik kavanozlarını tercih edersiniz! Mutlu yaşlar ablacım! ;D

13 yorum:

yass dedi ki...

ramazan ramazan bu yapılır mı ahhhhhh:P

bething* dedi ki...

offff! gercekten o kavanoz biter...
yummmmmmm canim istedi

bembi dedi ki...

üzgünüm yasscımmm!!! ramazanı düşünemedim ama nutellanın ramazanı, bayramı yok, insanın hep içi gidiyor :)

biter di mi bething! o minik kavanozlardan almak daha iyi.. ya da hiç almamak!! :))

Deniz dedi ki...

Teşekkürler ederim, formumu nutellaya borçluyum :)

bembi dedi ki...

nutellacıyım, nutellacısın, nutellacıyız!!! :)

daphne dedi ki...

adamlar küçük kavanoz yapmıyo kii bilerek :)

gezicini dedi ki...

ben de seviyorum ve devamlı aklıma geliyor.napsam bilmiyorumm..
gorki

beyhan dedi ki...

gökten yağmur değil kavanozssuz nutella yağsın. Hallelujah!

cekirdeksizuzum dedi ki...

alttaki resimler bitirdi beni:)

bembi dedi ki...

daphnecim nutella'nın küçük kavanozları da var ;) bilkent kampüste, o ismini hatırlayamadığım markette satılıyor, mini mini ham hum :))

gorkicim ye gitsin ;)) enerjidir, hem fındıklı, vitamin gerek ;))

argghh!!! önce nutella yağsın! kabul ediyorum beyhan süper fikir!! sonra da bolca yağmur!!! :D

çekirdeksiz üzümcüm, nutellanın sayfasında yanlış hatırlamiyorsam tarifler de var ;)) mmmm!

etki alanı dedi ki...

Benim kilolarımın sebebi zaten bu gıdaların kaçamakları değil mi..?
Ahh !ahh!
Tütü

bembi dedi ki...

en güzeli hiç almamak sanırım etki alanı! evde bulununca ham hum yiyorum ben ;))

yeliz dedi ki...

Bembi Merhaba,
Yedikçe yiyesim geliyor valla nasıl bir tat böyle süpper:)
Sevgiler