17.10.2007

Pazar Sepeti

Bu sepetlerin turuncusunu bu yaz Alaçatı pazarında bir bayanın elinde görmüştüm ve çok beğenmiştim. Daha sonra sepetin aynısını Migros'da buldum. Fakat şöyle bir elime alınca beklentimi tam karşılayamayacağını düşündüm. Tek elimle tuttum ve içinde ağırlık olduğunu varsaydım. Bu durumda hem dengesini tam sağlayamayabilir hem de eli fazlasıyla yorabilir. Üstelik benim el bileklerim öyle ağır taşımayı, sert hareketler yapmayı kaldıramıyorlar. Sonuç olarak sebze pazarına gitmeyi seven biri olarak, hala bir pazar sepetim yok! Makul fiyata satılan çek çek pazar çantası arıyorum ;))

Pazar Sepeti

6 yorum:

www.edasuner.com dedi ki...

Canımcım pazarlarda satılıyor istanbulda bostancı pazarında şık şıkda gördüm ben hatta alayım mı sana yollarım istersen

Esra :) dedi ki...

böyle çantalar moda sanırım şu sıralar. ben de mudoda görmüştüm eskilerin pazar çantası gibi hatta annem görünce çok hoşuna gitti, eski günleri hatırladı :)

Deniz dedi ki...

Sepeti görünce "Aaa Alaçatı pazarında gördüğüm sepet" diye heyecanlandım, sonra okudum sen de orada görmüşsün :) Sonradan Çeşme Migros'da görmüştüm, sende meğer Migos'ta var demişsin :) Bugün bana söyleyecek söz kalmadı :) Ama şeker bir sepetti :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

KIYAMAM SENIN O NARIN CIZIM YAPAN EL BILEKLERINE...

beyhan dedi ki...

3 hafta önce Migrost'an aldım çek çek. 19 yetele. bugüne kadarki çek çeksiz geçen pazar alışverişime hayıflandım.

bembi dedi ki...

aa ben migrosa birdaha bakayım o zaman beyhan :)