10.10.2007

Topshop Aksesuar

Bu tip takıların benzerleri tüm mağazalarda bulunabiliyor. Yapıldıkları maddeler genelde değersiz, ama mağazasına göre fiyatı yüksek olabiliyor. Ben o yüzden indirimde bakmayı tercih ediyorum ;) Bana göre en güzeli internetten bakmak. Fakat ne yazık ki tüm ürünler web sayfalarında olamayabiliyor. Bunlar da Topshop'ın 2007 Kış koleksiyonundaki aksesuarlarından seçtiklerim. Şu sincaplı yüzük çok ilginç :) Sallantılı küperler ise tam benlik! Neden bilmem, kırmızı bilekliği de sevdim ben..

Topshop 2007 Kış Aksesuar

3 yorum:

MAVi VE PORTAKAL dedi ki...

ÖZLEDİYSEN GİT BUL
KIRDIYSAN AF DİLE
KIRILDIYSAN AFFET
SEVİYORSAN SÖYLE
ÇÜNKÜ;
BU GÜN BAYRAM...

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN

Asortik Krep dedi ki...

Gemi kolye de süpermiş :)

Esra :) dedi ki...

ben de saatli kolyeye bayıldım :)