16.10.2007

Zara Çocuk Sonbahar Kış

Bunlar da Zara Çocuk 2007-2008 Sonbahar-Kış koleksiyonunun pek güzel fotoğarları. Görselliklerine bolca bilgisayar müdehalesi yapılmış ama olsun. Bu minik ve tatlı modelleri sevimli köpeklerle birlikte görüntülemeleri çok hoş olmuş! Çocuklar çok şeker dedim ya, en alt sağdaki şeker kız bana, ne kendisini ne de çocukluk fotoğrafını görmediğim halde Sweety'yi anımsattı!! Kendisi de bu benzetmeyi onayladı :)) Sağdaki kabanlı kızı ise ablam Deniz'e itaf ediyorum ;))

6 yorum:

işitmekaybı dedi ki...

bu bıcırıklar da tam markaya uygun poz vermişler yaa,harika enfes süper kıyafetler...oğlumu da böyle giydireym ben yaaa :)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

of of girince çıkamadığımız aldıkça alasımızın geldiği ,eh iki çocuk olunca allahım hangilerini elesek dediğimiz ve genelde indirimi beklediğimiz ,indirime yetişemeyip pek bir şey bulamadığımız cici marka :)))

Deniz dedi ki...

Bilgisayar müdehalesi nasıl uyyapılmış anlatabilir miyim? Fotoğraflar bilgisayardaki programa batırılıp çıkarılmış :) Olsun böyle daha güzel oluyor kataloglarda... Ayrıca bana bu konuda destek verdiğin için teşekkür ederim (kaban modeli)... Ancak bunları gördükçe "ne dikeceksin, git al, deli misin" dememek için kendimi tutuyorum :))

Esra :) dedi ki...

çok tatlılar :) zaranın çocuk modellerini çok seviyorum baştan aşağıya uygun kıyafetler yaratabiliyosunuz :)

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

SIRF SU ZARA COCUKTAN GIYDIRMEK ICIN BIR TANE DAHA DOGURACAGIM..
OGLUMU DOYA DOYA GIYDIRDIM AMA BEBEKLIGINE YETISMEMISTI...SIMDI BIRDE BEBEK GIYDIRMEK ISTERDIM..

Sweety dedi ki...

bembicim saol senin sayende çocuk olup giyinemesemde fotograflarımı bile çektirmiş oldum :D öperim şekerciiim