11.11.2007

3.1 Phillip Lim Çocuk

Bu blog 3.1 Philip Lim'i seviyor. Bu blog çocukları da seviyor. Hal böyle olunca blog sahibi, 3.1 Philip Lim'in çocuklar için bir koleksiyon hazırladığını görünce çok seviniyor! :)

3.1 Phillip Lim Çocuk











Çocukları yetişkinlerin tarzında giydiren markaları anlamıyorum. Bana göre en güzel ve en çeşitli giyim çocuk giyimidir. Şu fırfır yakalı, iri puantiyeli elbiseyi ben giysem bu kadar güzel olur muydum?! Tüm minik kızlara yakışır bu elbise. Keşke her çocuk böyle güzel böyle renkli ve neşeli giyinebilse.

4 yorum:

Esra :) dedi ki...

çocuklara neden büyük kıyafeti yaptıklarını bende anlamıyorum ama benim asıl söylemek istediğim uzak doğulu çocuklar keşke hiç büyümese di mi? :) çocukken ne kadar tatlılar :))

Çilek Reçeli dedi ki...

Çocukların çocuk kıyafetleri giymeleri fikrine yürekten aktılıyorum. Hatta bizde şu puantiyeleri giyinve onlar kadar güzel olabilsek :)Çünkü bazı çocuk mağzalarının tasarımları tam içimdeki çocuğa hitap ediyor yani bende istiyorum:)

cocuklacocuk dedi ki...

çocuklar cicili bicili, bol renkli giyinmeli bence de kahverengi gri rengi hiç yakıştıramıyorum onlara.

yeliz dedi ki...

Kaban çok cici görünüyor,çocuk dediğin çocuk gibi giymeli ama süslü püslü şeylere de karşıyım. Mesela Zara'nın çocuk koleksiyonunu çok beğeniyorum.