25.11.2007

Bershka Kış 2007-2008

Bershka'dan aldığım her ürününü çok severek, sıkca kullanıyorum. 2007-08 kış koleksiyonu bana birkaç gün önce yer verdiğim Kenzo'yu anımsattı. Kenzo'daki kadar yoğun olmasa da Bershka'da da ekose, çiçek ve hippi etkileri var. Kalın bileklikler, bereler, dev çantalar ve yelekler! Seçimlerimi yaptım bile. Yakın zamanda Bershka'ya gidip turlamak, çıkarken de en sağ alttaki kombinasyonunu giymiş olmak isterim ;) Sonra ver elini Mac cosmetics!

Bershka Kış 2007-2008

5 yorum:

yeliz dedi ki...

Bershka'nın ürünleri farklı ve hoş,indirim zamanını kaçırmayın derim:)

KADRİYE dedi ki...

Bershka'dan kırmızı bere ve gri eldiven istiyorum!!

Ayrıca üstteki 3.resim bana Balenciaga 2007/2008 sezonunun kıyafetini çağrıştırdı:))

Kızların makyajı çok güzel. Acaba hangi ürünleri kullandılar?? Bej/kayısı/şeftali renginde ruj arıyorum..

Sanırım Nars'ta böyle renkler var ama buralarda o marka yok!!!

gezicini dedi ki...

Bershka ürünleri güzel. Panora alışveriş merkezinde de yeni bir magazaları acılmıs. İyi güzel ama neden magazanın vitrinine 'Merry Christmas' yazarlar, anlamam dogrusu.
sevgiler
gorki

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

sinir oldum sinir ,hepsi çok güzel ,hepsini istiyorum...
alışveriş krizi gelmiş bir peri...

bembi dedi ki...

İndirimini kaçırdığımda üzüldüğüm mağazalar, Bershka, Zara, Mango, Ninewest ve Pull and Bear'dır Yeliz ;)) Hihhi! Aman diyim, kaçırmayalım!

Güzel seçimler Kadriye ;) Eh, modacı modacıya baka baka kararımış! Kozmetikte Mac'i öneririm. Çok doğal ve kalıcı renk seçenekleri var ;)

Panora Alışveriş Merkezi nde farklı mağazalar var mı sevgili Gorki? Henüz gitmedim. Sanırım Bershka, kurumsalına sadık, çoğunluğun christması kutladığı ülkelerle bizi ayrı tutmamışlar :/

Periiiiiii! Gelin de birlikte gezip alışveriş yapalım ;))