15.11.2007

BM uyardı : Dünya alarm veriyor

“Gezegeni şimdi kurtarabiliriz, asla daha sonra değil...”

Bu haberi NTV'nin internet sayfasında okudum. Keşke herkes okusa. Keşke herkes tam olarak ne yapabileceğimizi bilse ve gerçekten de yapsa. Keşke yapılanların tümü işe yarasa.



















Bu blogda elimden geldiğince bu konulara Doğal Yaşam etiketi ile yer vermeye çalışıyorum. Çizim defterimde de Küresel Isınma etiketi altında bu konuda duyduğum sıkıntı ve üzüntüye içimden geldiği gibi yer vermeye özen gösteriyorum. Bu habere ve küresel ısınma ile ilgili daha fazla habere ulaşmak için burayı ziyaret edebilirsiniz.

6 yorum:

Çilek Reçeli dedi ki...

Bengi, duyarlılığın çok cici, bunu hepimiz çevremize de sıksık hatırlatmalıyız çünkü bir süre sonra yapılması gerekenler unutuluyor. Ben de bu konulara daha sık yer vereceğim, sevgiler,

gözde dedi ki...

merhabalar,benim küçük bir önerim var:Küresel eylem grubu ve pekçok sivil toplum kuruluşu 1 aralıkta ankara'da 8 aralık'ta İstanbul kadıköy meydanında Küresel ısınmaya karşı bir eylem düzenliyor..http://www.kureseleylem.org/ internet istesinden ayrıntılara ulaşabilirsiniz..Bu eyleme sitenizde de yer verirseniz çok sevinirim..Kalabalık olmamız lazım..

bembi dedi ki...

teşekkürler Çilek Reçeli, paylaştıkca duyarlılığın artacağına inanıyorum..

Gözde, uyarın için çok teşekkür ederim. Benim de dün haberim oldu bu eylemden. Kesinlikle yer vereceğim. Umarım yeterince kalabalık olur, umarım herkes payına düşeni yapmaya başlar..

cocuklacocuk dedi ki...

"ŞİMDİ"nin anlamını ne zaman anlayacaklar acaba? aslında bu söz herkese yöneticilerden halka yani hepimize. yapılacak şeylerin olması neden çok az kişiyi ilgilendiriyor ki?
bizde yazıyoruz ve hep yazacağız bu konuda

gözde dedi ki...

Bir de çok mu sıktım bilmiyorum ama ben bu tip çevre haberleri konusunda size NTV'den daha önce ve detaylı küçük haberler geçebilirim isterseniz..Haber servisinde çalışıyorum da..Hem de bu konulara çok duyarlı bir radyo kanalında..

bembi dedi ki...

Duyarlılığınızı biliyorum sevgili Cocuklacocuk. Okuyucunuz olarak teşekkür ederim ;)

Rica ederim Gözde, sıkmak ne demek. Gönderirsen sevinirim, elimden geldiğince yer veririm. Fakat bu tip haberler için blog açsan, herkesi hemen bilgilendirsen ne güzel olurdu. Böylece tüm haberlerine herkes ulaşıp faydalanabilirdi ;)