18.11.2007

CowParade İstanbul Bağış Müzayedesi

Taa Mart ayında CowParade sergisinden bahsetmişim. Zaman nasıl da çabuk geçiyor! İstanbul'da oniki hafta boyunca sergilenen tüm o güzel CowParade inekleri, bir bağış müzayedesi ile satışa çıkarılıyormuş. Müzayede 24 Kasım Cumartesi günü, saat 14:00’de Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenecekmiş. Elde edilen gelir, Sokak Çocukları Rehabilitasyon Derneği, AÇEV ve TEMA yararına bağışlanacakmış. Elimde olsa ben de bir sanatçının eserini satın alıp katkıda bulunmak isterdim elbette. Benimkiler sanal seçimler ;) Bir inek heykeli de olsa bir Cengiz Abazoğlu tasarımına sahip olmayı çok isterdim!!! Erdil Yaşaroğlu'nun 3 metrelik heykelini nereye koyabilirim emin olamadim ;D Ben de kendime renkli ve değerli sanatçı Günseli Kato'nun tasarımını seçtim!

CowParade İstanbul Bağış Müzayedesi

2 yorum:

Blue Pixie dedi ki...

Ben ilk baştakine bayıldım,çok şekerrr!

Deniz dedi ki...

Günseli Kato'nun ineğinin renklerinde, eskiden fincanlar vardı süs olarak dururdu. Beni o yıllara götürdü :) Bu inekciklerin hepsinin minikleri olsa, onları da satsalar, bağışlasalar... Biz onlardan edinebiliriz ancak. Yani ben :)