1.11.2007

C.R.A.Z.Y.

Aslında C.R.A.Z.Y. filmi hakkında yazmakla vakit harcamak yerine yeniden bilmem kaçıncı kez izlemeyi tercih ederdim :) Film boyunca geçen yıllarda, her dönemi kıyafetleri, saçları ve tüm detayları ile çok güzel yansıtmışlar. Sanki yönetmen Jean-Marc Vallée bu filmi gerçekten çocuklar büyürken çekmiş gibi bir hisse kapılıyorsunuz. Filmin içinde birden fazla hikayeyi birden çok rahat takip edebiliyorsunuz. Çok güzel bir anlatım dili var. Hem duygusal hem de biraz komik bir film. Başroldeki 84 doğumlu genç oyuncu Marc-André Grondin'e de hayran kaldım! Eğer dönem filmlerinden, biografilerden, 70'ler ve 80'lerden hoşlanıyorsanız C.R.A.Z.Y. filmini izlemenizi kesinlikle öneririm!

C.R.A.Z.Y.

3 yorum:

SEVALYANGOZ dedi ki...

bende cok begenerek izlemiştim:)herkese öneriyorum

işitmekaybı dedi ki...

bembi ben de izlemiştim geçen hafta cnbc-e de...ama sonunu bekleyemedim uykum geldi,filmi izlerken kaç yılda çektiklerini çok merak ettim..dediğin gibi herşeyi çok güzel yansıtmışlar...

bembi dedi ki...

merhaba sevalyangoz :)) önerimi desteklemene sevindim ;))

film 2005 yapımı işitmekaybı ve sanıyorum çekimi normal sürede olmuştur. bize bunu düşündürmesi çok hoş aslında! ;))