1.11.2007

Daily Candy

Daily Candy Logo







Hergün elektronik posta kutunuza şeker tadında öneriler gelsin isterseniz, Daily Candy'ye üye olmanızı tafsiye ederim! :) Size moda, güzellik, dekorasyon, yiyecek, içecek, sanat ve seyahat gibi başlıklarda öneriler sunuyor. Tüm bu öneriler çoğunlukla Amerika'dan. Yine de Amerika'da yaşamayanlar için de bakması zevkli oluyor. İşin keyifli yanı da her maile, mailin içeriği ile ilgili olarak, web sayfalarında kullandıkları illüstrasyonları eklemeleri. İllüstratörü Sujean Rim'in çok güzel çizimleri var! Ben en çok beğendiklerimi yanyana sıraladım ve farkettim ki öpücük atan ve şeytan taçlı kızlar benim favorilerim ;))

Geçen hafta çocuklar için de DailyCandy (Günlük şekerleme diyebiliriz sanırım) bölümü açtıklarını görmüştüm. Çocuk sahibi olanlara özellikle öneririm. Gezip görecek, inceleyecek çok güzel şeyler bulabilirsiniz. ;))

Daily Candy

6 yorum:

yeliz dedi ki...

Sen önerirsinde ben üye olmammı sitenin orasını burasını karıştırmaya başladım bile:)

BluePixie dedi ki...

Harika! Onerin icin tesekkurler:)

tzt dedi ki...

bu tatlı önerin için teşekkürler...zaten tüm bunları nerden bulduğuna hayret edip çok çok severek takip ediyorum...bu tür vintage çizimleri,eski,bozulmamış illüstrayonları,çizgi filmleri,eski çocuk kitaplarının özenli çizimlerini arıyorum...
sağol!..
tzt

bembi dedi ki...

:)) umarım işine yarayacak, beğeneceğin şeyler bulursunuz sevgili Yeliz, Bluepixie ve txt :))

Ama hepsini tabii ki burdan bulmuyorum txt ;) gün içerisinde gezinirken rastladığım şeylere yer veriyorum :) Sujean Rim illustrasyonları çok hoş, sayfasını zevkle gezeceğini umuyorum :)

Ceylan dedi ki...

Bengi'ciğim harikasın, hemen üye oldum bile ! Ne güzel şeyler buluyorsun böyle, hemen üye oldum bile ! Başka böyle siteler varmıydı keşfettiğin acaba? Dur biraz daha gezeyim siteni, o gözle bakayım! Sevgiler şekerim!

SHOPKOLIK dedi ki...

gecen gun burada gezerken bu sitenin kitabi ile karsilastim. sirf ilustrasyonlari icin almistim! Daily Candy A-Z