5.11.2007

Ferrero Duplo, Kinder Bueno ve Nutella

Bir sizi severim. Aklım başkalarına gitmez! Fındıklı doyumsuz çikolatalarım benim!!
















Nutella, kırgın mısın bana? Bir yılı aşkın süredir seni eve almıyoruz. Alamıyoruz. Alırsak başa bela oluyorsun! İki ya da üç gün içerisinde tükeniveriyorsun. 100 gramında kaç kalori olduğu etiketinde yazmasaydı belki herşey daha farklı olurdu. Evet, elbette Bueno ve Duplo da light ürünler değiller. Fakat kabul etmelisin ki çok daha masumlar. Onlar daha çok küçükler. Yazık, kıyamam. Eğer büyük boyları çıkarsa, onlara da yasak koymak zorunda kalırım... Lakin şimdilik minik paketlerinde evimize girmeye devam ediyorlar. Üstelik filtre kahvemle de çok iyi anlaşıyorlar. ;) Şun bilmeni isterim ki yılda bir kez de olsa seni de aramızda görmekten mutluluk duyarız!

15 yorum:

yorumcu dedi ki...

geçen gün gene başka bir ünlü markanın çikolatasından aldık ama, cık... kimse kusura bakmasın nutella çok farklı.

bir de şu duplo meselesi var. almanyada 1990'larda bir duplo yerdim ben, ama bu duployla alakası yok. burada da bir zamanlar sanki gördüğümü hatırlıyorum ama şimdiki haliyle alakası yoktu. eski duployu bulabilir miyim sizce bir yerlerde?

cocuklacocuk dedi ki...

yaa ben chokellacıyım, nutella daha mı guzel ???

sunthing dedi ki...

Benim favorimse Ferrero Raffaello Coconut;orgazmik tat :P Mutlaka denemelisin denemediysen ama pek bulunmuyor artık heryerde...

yass dedi ki...

ben sadece kınıyorum sızı bembı hanım!

Biyonikkedi dedi ki...

7 yıl önceydi.Migrosta alışveriş yapıyorduk.Elimiz herzamanki gibi türk işi çokella,şokella gibi ürünlere gitmişti.Çünkü o zamanlarda"her çikolata aynıdır kardeşim.Kakao kakaodur"diye düşünüyorduk.Bir arkadaşla denk geldik.Yeni evlenmiş,kız elimizdeki plastik kutudaki şokellaya pis bi bakış attı"Hiçbir marka Nutellanın yerini tutamaz"dedi.Arkadaş hemen düzeltti:"Yani mutlaka denemelisiniz abicim süper bişii öyle böyle değil"deyip fakir ama mutlu bir çift olan ama nutellanın tadını bilmediği için genç ve güzel ve taze karısı tarafından aşağılanan bizleri teselli etti.
O gün almadık nutella,sonraki haftada,bi sonraki haftada.Kocam bu aşağılanmayı hazmedemiyor,genç,güzel ve taze kadının bu tavrına çok sinirlenmiş olarak:"Bu kapitalist tutumlar ve marka düşkünlüğü bizim sonumuz olacak zaten.Ölüme iyi gelir deseler asla almayacağım"diye tavır koydu.

Oysa nutella benim hiç aklımdan çıkmıyordu.O enfes tasarımlı cam şişesiyle benim olmalıydı.
Gidip gizlice aldım.İlk aldığım tatlı kaşığı yalamaktan çay kaığına dönmüştü.Kocamı nutellayla aldatmaya dayanamadığım için önce ona denettim şokella diye,bakalım anlayacak mı diye?
"Bu ne?" dedi ,"nutella" dedim sesimin en iclal aydın tonuyla ama çekinerek."Gerçekten farklıymış"dedi ve nutellayla kutsal ilişkimiz o gün başladı.Nutellanın ilk kaşığında o arkadaşımızla migrosta karşılaştığımız güne şükrediyor,şişenin dibini bulup lavaboda içine su doldurduğumda ise o güne lanet ediyorum.
Evdeki tüm baharat,reçel vs.şişelerinin büyük boy nutella kavanozu olduğunu söylememe bilmem gerek var mı:)
Reklamdaki pis ahçı herifin kaşığı yalayıp içine sokması bile beni vazgeçirmedi.

Biyonikkedi dedi ki...

Nutellanın bedenime verdiği hasarı en aza indirme telaşesi ile yılı yanlış hesaplamışım.İlk kızım doğmamıştı bile.Acı gerçek:13 yıl.
13 yıl önceye dayanıyormuş nutellayla tanışıklığımız.13ün uğursuz olduğu hep söylenir zaten dimi:>(
Ve bu yasak aşkımızdan,bu ilişkimizden top top etlerimiz,yağ bağlamış nur topu gibi göbeciklerimiz oldu:(

(Nutrejenaya yorumu burdan yapsam:Marketlerde satılması ve fiyatının makul olması sebebiyle(bilinçsiz tüketici tavrı:Pahalı olan iyidir!) pek yüz vermemiştim kendisine ama temizleme ürünümün bitişinde deneyeceğimden şüphen olmasın.Yayla markalı bakliyatları da senin tavsiyenle denemiş ve çok memnun kalmıştım.Sen çok yaşa Bembi:)

Deniz dedi ki...

Şu anda ofiste nescafe fincanında dev Türk kahvesinin yanında birer duplo dağıtımı yapıldı. Çok teşekkür ederiz (kendi adıma)... Nam nammm çok lezizzzzz...

bembi dedi ki...

eski duplo nasıldı ve nereden bulunur bilmiyorum sevgili Yorumcu. Belki yabancı ürünler satan marketlerde bulunabilir. Bazen konsolosluklara yakın, değişik marketler olabiliyor ;)) Bulursan bizlere de haber ver! ;)

Seni vazgeçirmek istemem sevgili Çocuklacocuk ama denemelisin!! Beğeneciğini sanıyorum ;))

Real'de görüyordum ama hiç denememiştim. Gördüğüm ilk yerde hemen alıp tadına bakıcam sevgili Sunthing ;D Kulaklarını çınlatarak yiycem hihi :))

peki yass hanım :)

Biyonikkedi ne güzel anlatmışsın! :)) Nutella'nın yerini hiçbirşey tutamıyor gerçekten de vazgeçilmez bir lezzet. Tüm çocuklar yiyebilsin isterdim.

Beğendiğim bir ürünü başkalarının da deneyip beğenmesi çok güzel bir duygu Biyonikkedi ;)) çok mutlu oldum :D Fakat cilt ürünü, herkeste aynı etkiyi vermeyebilir. Eğer hafif yüz temizleme jellerini beğeniyorsan deneyebilirsin ama yine de emin olmadığın bir ürünü cildinde kullanma derim ;))

İkigündür aklımdan çıkmıyordu duplolar ablacım! çok içimden geldi, herkese aldım, afiyet şeker olsun!! :)) ;D

sunthing dedi ki...

Biyoo,nutella reklamında aşçı kazanda çikolata pişirirken kaşığı daldırıp tadına bakıyo amaaa...Soona aynı kaşığı kazanın içine geri bırakıyo,ıyyyk. Soğudum ben valla Nutella'dan,bahane oldu işte,daha az kalori.Ohh :P

Biyonikkedi dedi ki...

Bembicim müsaadenle şekerim,bana sataşma var,Santink arkadaşın ifadesini alıvereyim gelmişken;)

Önce ellerimi belime koyayım ve başlayım:
Hanıııım hanım!
Sen ne demeye Bembinin biloondan sataşıyon bana bakiim.Sıkıyorsa gelde benim biloomdan sataşsana bana!
Bizde biliyoz heraalda pis aşçı herifin nutella kavanozundan kaşıkla tadıp yeniden içine koyduğunuuuu.Bu bi reklam stratejisi.Tüm şişkolar birleşip "abicim bizi bu meretten vazgeçirecek bişii bulun yoksa-hepimiz nutellayız-olacağız dediği için o reklam çekilmiş yaaaa.

Ama ben buna rağmen bırakamıyorum.İçine tükürse belki bırakırım.Ne ooooo?Miden mi kalktı?Beter oll ne diyim.

Dağlara taşlara
Nutellasız kullara
Ver Allahım ver
Sulu sulu Nutella
(bu ney yaa)


Ayyyyhhhy terbiyemi bozdunuzzz.
Ohhh ama rahatladım.Sağol Bembim,gelebilirsin:)

Bi ara şuna bakın derim:
http://www.patlakzula.com/nutella.html
Süper!!!!!
Yeni yazımın konusu belli oldu:Nutella.
Saygıma bak.Büyük harfle yazıyorum Nutellayı yahu:)

sunthing dedi ki...

Görüyorum ki yine formunuzdasınız Biyocuum, bu ne nutellacılıktır,nutellalaştırabildiklerimizden misinizdir,hepimiz nutellayızdır, ben sana her biyerden sataşırım fekat işim gücüm var,pek bulaşamıyorum sayın nuti.Sen aşçı tükürse bilem yersin vella sanırsam, baksana destan yazmışın nutella aşkına...Seni kaderine terkediyorum,keyfine keyif,göbüşüne göbüş kat anacım,kavanoz kavanoz ye :P,selametle!

yorumcu dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yorumcu dedi ki...

bembiciğim, eski duplo derken kastettiğim çikolataların 2 resmi şu linkte:

http://farm3.static.flickr.com/2410/1940381418_efb080db0e.jpg

http://farm3.static.flickr.com/2203/1939541839_3481efde87_m.jpg

kinder sürpriz ve hanuta konusuna hiç değinmeyeyim istersen. :)

Sertalp Bilal dedi ki...

bembi abla çikolata yiyesim geldiiii... çikolataaaaa...

Adsız dedi ki...

bü işe chokella ile başladım, çokokrem ile devam ettikten sonra nutellanın yasağının kaldırılmasının ardından nutellayı neden yasaklaöışlarki diye merak edişimden olacak aldım.. ve uzun denecek bir süre sürekli nutella alıyordum. Fakat şu son dönemde anladımki onun aşkının üstüne aşk varmış. Kimse ülker goldeni denemeden nutelladan iyisi yok demesin, öyle bir tutku ki... başkaları yemesin die yatak odama saklıyorum :):)