17.11.2007

Topshop sıcak su torbaları ;)

Havalar iyiden iyiye soğuyor. Ağaklar üşüyor. Eskiden her evde sıcak su torbası bulunurdu. Artık pek aranmıyor sanırım. Ama Topshop'ta böyle renkli, sevimli ve üzeri örgü ile kaplanmış su torbalarını görünce çok hoşuma gitti. Sevimsiz naylon sıcak su torbalarına göre çok çekiciler! Çizim defterimde de yer vermiştim, podufuk terliklerim çok eskidiler artık. Sevgili Yeliz de bana pek şeker, püsküllü bir ev botu hediye etmişti! Ben de Yeliz'e Topshop'tan üzerinde kuş motifi olan sıcak bu su torbasını hediye ediyorum ;)

5 yorum:

fikriminincegülü dedi ki...

Sıcacık ve çoook şekerler. Tıpkı senin gibi.:)

yeliz dedi ki...

Bengi, iki gündür bilgisayardan uzak kaldım, senin pek alışık olmadığın bir durum :)süprizini de ancak bu saatte görebildim! iki tane sıcak su torbası kılıfım oldu:)kuşlu olan çok ciciymiş,teşekkür ederim.

bembi dedi ki...

çok şekersin sevgili fig ;))

yelizcim rica ederim, sanal da olsa güle güle kullan ;D

cocuklacocuk dedi ki...

çok şirinler. örgü ile bizde yapsak şirin kılıflardan.

cicada dedi ki...

yeliz ve bembi süpresiniz sürekli takipteyim ikinizide :))