22.11.2007

Hotiç ve Kate Moss Çizmeleri :)

Bu çizmeleri Kate Moss'da görüp, Hotiç'te bulmadım! Tam tersi. Önce Hotiç'te bu çizmeleri görüp bayıldım. Yarım saate kalmadan benzerlerini, Londra sokaklarında gezen Kate Moss'da gördüm! Neredeyse aynısı! Sanırım Kate Moss'un çizmeleri böyle düz tabanlı değil, ince topukludurlar. Bu günlerde kafayı çizmeye taktığımı söylemiş miydim? Yarın en yakın Hotiç mağazasına uğramam gerek! :)) Gerçi büyük ihtimalle en büyük numarası 39dur :P

Hotiç ve Kate Moss















Eğer 2008 bot modelleri ile ilgili bilgi arıyorsanız, Mordolap'taki 2008 Kış Bot Modelleri - Nereden ve Nasıl? yazısını okumanızı öneririm! ;D

4 yorum:

Deniz dedi ki...

:) Çok güldüm düşünce balonuna, çok hoşlandım :)) Çizme de güzel fekat benim için fazla düz. Dilersen gidelim, sen bunu al, ben topluklusunu... Kısayım ben kısaaaa... Düz giyemem Şehrazat gibi öyle... (Ziyaretçi burada ilgiyi kendine çekmeye çalışmaktadır.)

MorDolap dedi ki...

tesekkur ederiz efenim :) bu botlarin gerceklerini cok merak ediyorum. lutfen bu yazina bir guncelleme yap gorunce!

yeliz dedi ki...

Bengi,alışveriş krizimiz tuttu sanırım bende dün birazcık! alışveriş yaptım azıcık:)düz çizme bende istiyorum!

aqua / ~~denizbahcesi~~ dedi ki...

bende takmıstım cızmelere kızıl bol dokumlu aldım bı cıft rahatladım:)