27.11.2007

Isaac Mizrahi NY

İlginç bir moda tasarımcı Isaac Mizrahi. Belki ilerde bahsederim. Şimdilik 2007 Kış Couture koleksiyonuna bir göz atalım. Eteklerin içindeki o pofuduk etkisi de ne öyle?! Çok şeker ;) Ve tabii yine çiçekler. Ferah ve tadında! Ben en çok şu düğümleri sevdim;

Isaac Mizrahi





















Uzun etek istiyorum yıllardır. Gri, kırçıllı kışlık kumaşla terziye gittiğimde bana kızmış, uzun etek modelinin uçlarını verev keserek farklı bir etek dikmişti. Bir tane kahverengi uzun eteğim vardır, çok sevdiğim. Mümkünse siyah bir tane daha isterim. Ve Isaac Mizrahi Couture 2008 Bahar koleksiyonu. Siyah, beyaz ağırlıkta. Özellikle matador etkisine dikkat çekerim ;)

Isaac Mizrahi






















Bu renkli iki elbiseden gözümü alamadım. Renginden midir, modelinden midir bilemiyorum. Baharda mezuniyet veya nişan töreni olanlara küçük bir öneri olsun ;)

Isaac Mizrahi

2 yorum:

YAŞAMDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

MASAL GİBİ..

inehk dedi ki...

ay bu kıyafetler çok güseeel.. :D insanın alışweriş yapası geliyoo..

-benim daha çok dikiş öğrenesim geliyo ama.. ne güseldir bu kıyafetleri dikmek.. ya da ilk önce stilist mi olsam? bi de modelist olmak lazım.. neyse ben vazgeçtim..