21.11.2007

Çizmelere Taktım

Neler oluyor? İyiden iyiye kafayı çizmelere taktım! Selma Blair'in bu çizmeleri güzel mi değil mi? Bu renk çizme, siyah kıyafetiyle çok hoş duruyor bence! Üstelik iç kısımları kırmızı! Dizi dizi tokalar da bu seneki asker ceketi modasını anımsatıyor. Beyaz Mercedes de cabası ;) Bende bir sorun, bir takıntı mı oluşmaya başladı acaba? Son zamanlarda çizmelere bakıyor, çizmelerden konuşuyor, hatta çizmece konuşuyorum! Sabah çizmemi giyerken aşk şarkıları söylüyorum. Manyak mıyım ben? ..efendiiim?! :)

Selma Blair Çizmelerini Daha Detaylı Görmek İçin Resmin Üzerine Tıklayın

2 yorum:

Deniz dedi ki...

Vallahi ben görgü tanığı olarak konuşayım. Kendisi çizmesini pek sevdi. Geçtiğimiz sene almıştı. O günden beri giymiyor tabi ama imkan olsa hele bir küresel soğuma olsa... Hiç çıkartmaz işte o zaman :)

daphne dedi ki...

hangi çizme o bakıyım merak ettim :)
bu griler hoşmuş ben de gri bi bot, bi ayakkabı bişey bulsam diye baktım bi süre ama keyfime göre bulamadım bi türlü